کد خبر : 68186
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

اسکارلت جوهانسون به دنیای دایناسورها قدم گذاشت

اسکارلت جوهانسون به دنیای دایناسورها قدم گذاشت

به گزارش بازیگر 360 ، یونیورسال پیکچرز با انتشار اولین تصاویر رسمی، پرده از رازهای فیلم جدید دنیای ژوراسیک برداشت. این فیلم که «Jurassic World: Rebirth» (دنیای ژوراسیک: تولد دوباره) نام دارد، قرار است مخاطبان را به سفری ماجراجویانه در دنیای دایناسورها ببرد. دنیای ژوراسیک با «تولد دوباره» به سینما بازمی‌گردد! در این فیلم که

به گزارش بازیگر 360 ، یونیورسال پیکچرز با انتشار اولین تصاویر رسمی، پرده از رازهای فیلم جدید دنیای ژوراسیک برداشت. این فیلم که «Jurassic World: Rebirth» (دنیای ژوراسیک: تولد دوباره) نام دارد، قرار است مخاطبان را به سفری ماجراجویانه در دنیای دایناسورها ببرد.

دنیای ژوراسیک با «تولد دوباره» به سینما بازمی‌گردد!

در این فیلم که روایت آن پنج سال پس از اتفاقات «Jurassic World Dominion» جریان دارد، اسکارلت جوهانسون در نقش زورا، جاناتان بیلی در نقش دکتر هنری لومیس و ماهرشالا علی در نقش دانکن کینکید به ایفای نقش می‌پردازند.

دنیای ژوراسیک: تولد دوباره دنیای ژوراسیک: تولد دوباره

داستان فیلم حول محور تلاش این شخصیت‌ها برای یافتن دارویی معجزه‌آسا در یک جزیره دورافتاده می‌چرخد. جزیره‌ای که در آن دایناسورها آزادانه زندگی می‌کنند و رازهای شگفت‌انگیزی را در دل خود پنهان کرده است.

گرث ادواردز، کارگردان شناخته‌شده‌ای که پیش از این فیلم‌های موفق مانند «روگ وان: یک داستان جنگ ستارگان» را کارگردانی کرده است، هدایت این پروژه را بر عهده دارد. همچنین، دیوید کپ، نویسنده‌ی دو قسمت اول سری فیلم‌های پارک ژوراسیک، فیلمنامه‌ی «تولد دوباره» را نوشته است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn