کد خبر : 68330
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸

پوستر فیلم کمدی جدید رضا عطاران منتشر شد

پوستر فیلم کمدی جدید رضا عطاران منتشر شد

به گزارش بازیگر 360 ، با نزدیک شدن به اکران فیلم کمدی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، اولین پوستر رسمی این فیلم رونمایی شد. طراحی این پوستر جذاب برعهده محمد روح‌الامین بوده است. انتشار پوستر فیلم کمدی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی در این فیلم کمدی، رضا عطاران در کنار بازیگرانی

به گزارش بازیگر 360 ، با نزدیک شدن به اکران فیلم کمدی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، اولین پوستر رسمی این فیلم رونمایی شد. طراحی این پوستر جذاب برعهده محمد روح‌الامین بوده است.

انتشار پوستر فیلم کمدی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی

پوستر فیلم کمدی «قیف»

در این فیلم کمدی، رضا عطاران در کنار بازیگرانی چون فریده سپاه منصور، گیتی معینی و رضا نیک‌خواه به ایفای نقش پرداخته است. «قیف» از روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه در سینماها اکران خواهد شد و توسط موسسه پخش خانه فیلم در سینماها توزیع می‌شود.

داستان این فیلم کمدی، مخاطبان را به دنیایی پر از اتفاقات خنده‌دار و جذاب می‌برد. رضا عطاران در نقش اصلی این فیلم، در جستجوی چیزی است که به آن «قیف» می‌گویند.

علاوه بر بازیگران نام‌آشنا، «قیف» با حضور عوامل حرفه‌ای پشت صحنه از جمله مرتضی هدایی در مقام مدیر فیلمبرداری و امیرحسین قاسمی در طراحی و ترکیب صدا، به یکی از آثار مورد انتظار سینمای ایران تبدیل شده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn