کد خبر : 68337
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

واکنش ستاره پرسپولیسی به حضور در لیست تیم ملی

واکنش ستاره پرسپولیسی به حضور در لیست تیم ملی

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درمورد شرایط فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: با حضور یحیی گل‌محمدی در فولاد شرایط خیلی خوبی داریم. هواداران باید به آینده تیم امیدوار باشند و ان‌شاالله در پایان فصل آنها را راضی می‌کنیم. به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛او ادامه داد: ما همه تلاشمان را می‌کنیم

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درمورد شرایط فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: با حضور یحیی گل‌محمدی در فولاد شرایط خیلی خوبی داریم. هواداران باید به آینده تیم امیدوار باشند و ان‌شاالله در پایان فصل آنها را راضی می‌کنیم.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛او ادامه داد: ما همه تلاشمان را می‌کنیم فصل خوبی در فولاد داشته باشیم. در این ۳ بازی هم عملکرد خوبی داشتیم و اگر مقداری خوش‌شانس بودیم، شاید اکنون امتیازهای بیشتری کسب می‌کردیم.

مدافع ملی‌پوش فولاد درمورد دعوت خود به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ابراز کرد: خوشحالم برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شدم. از اعتماد آقای قلعه‌نویی ممنون هستم و می‌خواهم مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی باشم.

نعمتی درباره استفاده از وی‌ای‌آر در لیگ برتر گفت: وجود وی‌ای‌آر در بازی‌های لیگ موجب اطمینان خاطر تیم‌ها می‌شود‌. برای استفاده بهتر از این سیستم باید هماهنگی بیشتری انجام شود و امیدواریم در تمام بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده کنند تا تیم‌ها با آرامش و تمرکز بیشتری به بازی‌ها ادامه بدهند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn