کد خبر : 68565
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

در بوئین‌ زهرا، قاچاق نافرجام سوخت اتفاق افتاد

در بوئین‌ زهرا، قاچاق نافرجام سوخت اتفاق افتاد

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا به نقل از مهر، علیرضا حسن‌پور با اشاره به قاچاق سوخت در استان قزوین، اظهار کرد: پرونده حمل ۲۳ هزار و ۴۶۰ لیتر نفت و گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش پنج میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا به نقل از مهر، علیرضا حسن‌پور با اشاره به قاچاق سوخت در استان قزوین، اظهار کرد: پرونده حمل ۲۳ هزار و ۴۶۰ لیتر نفت و گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش پنج میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین‌زهرا رسیدگی شد.

بنابر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی مستندات پرونده و احراز اتهام انتسابی، متخلف را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف‌شده محکوم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین پنج میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت فروخته‌ شده به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی در ادامه تصرح کرد: در یک سال و نیم گذشته پرونده هشت محموله سوختی با ۲۰۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین‌زهرا رسیدگی و متخلفان مجازات شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را در سامانه ارتباطی www.tazirat۱۳۵.ir ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه کنند.

 

 

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn