کد خبر : 69005
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

کتابخانه شیک و لاکچری مانلی سریال آقازاده + عكس

کتابخانه شیک و لاکچری مانلی سریال آقازاده + عكس

به گزارش بازيگر 360 ،‌ پردیس پورعابدینی، ستاره درخشان سینمای ایران، با انتشار تصویری از خود در کنار کتابخانه شخصی‌اش، لحظاتی آرام و دلنشین را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. در این عکس، پردیس با لبخندی آرام  ، در میان دنیای کتاب‌هایش غرق شده است. جمله‌ی زیبا و تأثیرگذار “و خداوند شبان من است…” نیز

به گزارش بازيگر 360 ،‌ پردیس پورعابدینی، ستاره درخشان سینمای ایران، با انتشار تصویری از خود در کنار کتابخانه شخصی‌اش، لحظاتی آرام و دلنشین را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

در این عکس، پردیس با لبخندی آرام  ، در میان دنیای کتاب‌هایش غرق شده است. جمله‌ی زیبا و تأثیرگذار “و خداوند شبان من است…” نیز بر زیبایی این تصویر افزوده است. دکوراسیون کتابخانه به سبک شخصی پردیس، فضایی صمیمی و دلنشین را ایجاد کرده است.

پردیس پورعابدینی بازیگری است که در دوران کوتاه بازیگری خود با بازی در مجموعه آقازاده در شاخه بهترین بازیگر نقش اول زن نامزد دریافت جایزه حافظ که جایزه‌ای سالانه برای تقدیر از دستاوردهای هنرمندان است شد.

او متولد 22 فروردین سال 1379 است که با بازی در فیلم غریب به کارگردانی محمد حسین لطیفی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شده و این جایزه ارزشمند را به حانه برد. پردیس پورعابدینی در فیلم‌های دیگری همچون خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی، غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی، بی‌مادر به کارکردانی مرتضی فاطمی به ایفای نقش پرداخته است و در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn