کد خبر : 69163
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

تعداد متقاضیان محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

تعداد متقاضیان محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو انجام شد؛ به طوری که در این دوره از عرضه محصولات ایران‌خودرو، ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ نفر برای خرید محصولات این شرکت ثبت‌نام کردند. مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو انجام شد؛ به طوری که در این دوره از عرضه محصولات ایران‌خودرو، ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ نفر برای خرید محصولات این شرکت ثبت‌نام کردند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در پاسخ به سوالی که نتایج چه زمانی اعلام می شود، تصریح کرد: نتایج این دوره پس از پایش‌های طرح جوانی جمعیت،‏ خودروهای فرسوده و … اعلام می شود که با توجه به تعطیلی هفته جاری، نتایج، هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: همچنین تعداد سفارش متقاضیان در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ مورد بود که از این میزان تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد، تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد، تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است.

تقدسی بیان کرد: در این دوره ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند. تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بود.

خبرنگار: رضا زارع

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn