کد خبر : 70022
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

نیکلاس ویندینگ رفن بازگشت! سینما منتظر شاهکاری دیگر است

نیکلاس ویندینگ رفن بازگشت! سینما منتظر شاهکاری دیگر است

به گزارش بازیگر 360 ، نیکلاس ویندینگ رفن در مصاحبه با ورایتی اعلام کرده که در حال آماده‌سازی فیلم جدیدی در توکیو است. این فیلم که به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی ساخته خواهد شد، نخستین اثر بلند رفن پس از “شیطان نئونی” در سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. بازگشت نیکلاس ویندینگ رفن به سینما با فیلمی

به گزارش بازیگر 360 ، نیکلاس ویندینگ رفن در مصاحبه با ورایتی اعلام کرده که در حال آماده‌سازی فیلم جدیدی در توکیو است. این فیلم که به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی ساخته خواهد شد، نخستین اثر بلند رفن پس از “شیطان نئونی” در سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود.

بازگشت نیکلاس ویندینگ رفن به سینما با فیلمی جدید در توکیو

رفن که پیشتر مدعی شده بود “سینما مرده است”، اکنون معتقد است که در شرایط آشفته کنونی، بازگشت به سینما نوعی اقدام متمردانه است. او بر این باور است که فیلم بلند همچنان مهم‌ترین رسانه است و از این رو مشتاق است تا بار دیگر تجربه‌ی ساخت یک فیلم سینمایی را از سر بگیرد.

فیلم جدید رفن که قرار است سال آینده فیلمبرداری شود، داستانی غیراقتباسی و پر از خشونت و درخشندگی خواهد داشت. این فیلم از نظر مضمون و شخصیت‌ها به آثار قبلی رفن مانند “فقط خدا می‌بخشد” و “شیطان نئونی” شباهت خواهد داشت.

علاوه بر فیلم بلند جدید، رفن در حال کار روی چند پروژه دیگر نیز هست که یکی از آن‌ها مربوط به بازی‌های کامپیوتری است. او معتقد است که بازی‌های کامپیوتری تنها شکلی از هنر هستند که به طور مداوم در حال تکامل و نوآوری هستند.

رفن همچنین به تجربه خود در ساخت فیلم‌های کوتاه تبلیغاتی برای برندهایی مانند ام‌وی آگوستا و پرادا اشاره کرد. او معتقد است که هیچ تفاوتی بین ساخت یک فیلم کوتاه و یک فیلم بلند وجود ندارد و هر دو می‌توانند فرصت‌های جدیدی را برای فیلمسازان ایجاد کنند.

بازگشت رفن به سینما با استقبال گسترده منتقدان و طرفداران روبرو شده است. بسیاری از آن‌ها مشتاقند تا ببینند که این کارگردان صاحب‌سبک چه داستان جدیدی را برای مخاطبان خود روایت خواهد کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn