کد خبر : 70532
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

مذاکرات جواد نکونام با لژیونر پرسپولیسی

مذاکرات جواد نکونام با لژیونر پرسپولیسی

شهرآرانیوز:  درحالی که زمزمه برکناری جواد نکونام از استقلال به گوش می‌رسد و مدیران این باشگاه مذاکراتی با چند مربی مورد نظر داشته‌اند، اما جواد نکونام همچنان در تلاش است بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرد. اخبار مرتبط: واکنش مهرداد محمدی به پیشنهاد حضور در پرسپولیس بازگشت یاغی به استقلال در همین راستا به

شهرآرانیوز:  درحالی که زمزمه برکناری جواد نکونام از استقلال به گوش می‌رسد و مدیران این باشگاه مذاکراتی با چند مربی مورد نظر داشته‌اند، اما جواد نکونام همچنان در تلاش است بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرد.

مذاکرات جواد نکونام با لژیونر پرسپولیسی

اخبار مرتبط: واکنش مهرداد محمدی به پیشنهاد حضور در پرسپولیس

بازگشت یاغی به استقلال

در همین راستا به تازگی سرمربی استقلال مذاکراتی با کریم انصاری‌فرد، هم بازی سابق خود در تیم ملی داشته است. مدیران باشگاه استقلال هنوز هیچ پاسخی به مذاکرات نکونام با کریم انصاری‌فرد نشان نداده‌اند و روشن نیست با این حجم از هزینه‌ها آیا با حضور این مهاجم در استقلال موافقت شود یا خیر؟! انصاری‌فرد اکنون در تیم آریس سالونگ یونان بازی می‌کند و طبق آماری که منتشر شده از ۱۲ بازی فقط یک گل به ثمر رسانده است.

انصاری‌فرد پیش‌تر سابقه بازی در باشگاه پرسپولیس را هم در کارنامه داشته، اما عمده فعالیت او در خارج از لیگ ایران بوده و این بازیکن سال‌های طولانی از دوران حرفه‌ای را در لیگ‌های دیگر کشور‌ها سپری کرده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn