کد خبر : 71010
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

باید با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم/ تیم‌های عربی در حال تقویت با بازیکنان برزیلی و آرژانتینی هستند

باید با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم/ تیم‌های عربی در حال تقویت با بازیکنان برزیلی و آرژانتینی هستند

رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم ملی در اصفهان اظهار داشت: در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، امیدواریم چند روز باقی‌مانده همه چیز به‌خوبی پیش برود. وی افزود: باتوجه‌به اینکه بازی اول است، تمرکز صد درصد را باید برای این بازی بگذاریم

رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم ملی در اصفهان اظهار داشت: در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، امیدواریم چند روز باقی‌مانده همه چیز به‌خوبی پیش برود.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه بازی اول است، تمرکز صد درصد را باید برای این بازی بگذاریم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم فوتبالیست‌ها و مردم عزیز کشور را خوشحال کنیم. رضایی گفت: باتوجه‌به اینکه اکثر زمین‌ها آماده نیستند و از لحاظ استاندارد آماده نبودند و زمین فولادشهر در یک ماه اخیر برای بازی تیم ملی آماده‌سازی شده است، امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی فوتبال تأکید کرد: تمام کارکنان و امکانات استفاده شده تا بتوانند بهترین زمین را در اختیار ما بگذارند، امیدواریم در بقیه شهرها نیز چنین اتفاقی بیفتد. رضایی گفت: قدم اول باید محکم برداشته شود و با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم، ممکن است گروه آسانی به نظر برسد اما شرایط بسیار دشواری است، قهرمان آسیا ازبک و امارات هستند.

مربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی هر ماه در حال تغییر چیدمان تیم و تقویت با بازیکنان آرژانتینی، برزیلی و دیگر کشورها هستند که تیم‌های حریف را غافلگیر می‌کند. وی با بیان اینکه باید کم کم جوان‌ها به تیم ملی تزریق شوند تا تیم با گنشاطی داشته باشیم افزود: برگزاری بازی با قطر در فولادشهر بستگی به شرایط سایز زمین‌ها دارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn