کد خبر : 71117
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۱۸

برخی قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود

برخی قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود

ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است.   محمد باقر قالیباف درحاشیه آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مشهد گفت: بدون توهین رقابت کرده ام، رقیب این دولت

ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبرقالیباف: برخی قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود انقلاب است.

 

محمد باقر قالیباف درحاشیه آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مشهد گفت: بدون توهین رقابت کرده ام، رقیب این دولت بودم و مواضع من مشخص است، اما امروز موفقیت این دولت، موفقیت اسلام، نظام و موفقیت این مردم است.

 

وی افزود: همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد دنبال کنیم. رهبر انقلاب می فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است اما برخی را می‌بینم ، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این منطبق با خواسته رهبری همسو نیست.

 

 

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می دانیم و به آن کمک نیز می‌کنیم.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn