کد خبر : 71305
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

مصدومیت ۲ نفر بر اثر تصادف عجیب پژو پارس در بلوار وکیل آباد مشهد

مصدومیت ۲ نفر بر اثر تصادف عجیب پژو پارس در بلوار وکیل آباد مشهد

بازدید:۶۷ صد آنلاین | مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد از واژگونی و برخورد یک دستگاه پژو پارس با چهار دستگاه خودرو متوقف شده در بلوار وکیل آباد مشهد و مصدومیت شدید دو نفر خبر داد. به گزارش صد آنلاین،  آتش یاروحید باخدا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۳ شهریور

مصدومیت ۲ نفر بر اثر تصادف عجیب پژو پارس در بلوار وکیل آباد مشهد

بازدید:۶۷

صد آنلاین | مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد از واژگونی و برخورد یک دستگاه پژو پارس با چهار دستگاه خودرو متوقف شده در بلوار وکیل آباد مشهد و مصدومیت شدید دو نفر خبر داد.

به گزارش صد آنلاین،  آتش یاروحید باخدا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۳ شهریور ماه در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در حاشیه بلوار وکیل آباد حد فاصل اقبال و لادن بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه‌های ۵ و ۵۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه پژو پارس به علت سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل، خودرو با چهار دستگاه خودرو متوقف شده در لاین کندرو خیابان برخورد کرده و باعث محبوسی دو نفر شده بود.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، آتش نشانان موفق شدند دو جوان ۲۷ و ۳۰ ساله محبوس این حادثه را که به شدت مجروح شده بودند، از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند.

باخدا گفت: این عملیات تا ساعت ۱:۱۵ بامداد امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور به طول انجامید و تیم امداد و نجات پس از ایمن سازی و انجام اقدامات پیشگیرانه، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

 

مهر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn