کد خبر : 73598
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۰۹

ریزش ساختمان جان یک کارگر را گرفت

ریزش ساختمان جان یک کارگر را گرفت

بازدید:۳ صد انلاین | سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن یک کارگر ساختمانی و مصدوم شدن کارگر دیگر، در حادثه ریزش ساختمان نیمه کاره در سردرود خبر داد. به گزارش صد آنلاین، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن یک کارگر ساختمانی و مصدوم شدن کارگر دیگر، در حادثه ریزش ساختمان نیمه کاره در سردرود

ریزش ساختمان جان یک کارگر را گرفت

بازدید:۳

صد انلاین | سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن یک کارگر ساختمانی و مصدوم شدن کارگر دیگر، در حادثه ریزش ساختمان نیمه کاره در سردرود خبر داد.

به گزارش صد آنلاین، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن یک کارگر ساختمانی و مصدوم شدن کارگر دیگر، در حادثه ریزش ساختمان نیمه کاره در سردرود خبر داد.

 

 

وحید شادی‌نیا گفت: صبح امروز گزارشی مبنی بر ریزش یک ساختمان نیمه کاره به مرکز پیام اورژانس استان اعلام شد و کارشناسان در سریع‌ترین زمان ممکن با ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: متاسفانه در این حادثه مرد ۲۶ ساله‌ای بر اثر شدت صدمات در دم جان باخت و تنها مصدوم این حادثه که مرد ۲۸ ساله بود پس از دریافت خدمات اورژانسی توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان شهید محلاتی تبریز انتقال داده شد. 

 

مهر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn