کد خبر : 73646
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۲

پرسپولیس از ۴۰ متری گل زد انداختند گردن من/ در دربی به استقلال خیانت نکردم/ تیم اولم پرسپولیس است!

پرسپولیس از ۴۰ متری گل زد انداختند گردن من/ در دربی به استقلال خیانت نکردم/ تیم اولم پرسپولیس است!

۵۱ سال از دربی معروف شش‌تایی‌ها می‌گذرد و هنوز هم برخی از هواداران استقلال مدعی‌اند جواد الله‌وردی مدافع وقت باشگاه استقلال که بعدتر به پرسپولیس پیوست، در آن مسابقه بد بود و کم‌کاری کرد! الله‌وردی هفدهم شهریور سال ۱۴۰۰ در مصاحبه‌ای خواندنی با خبرورزشی این شایعه را به طور کلی رد کرد و گفت: هر

۵۱ سال از دربی معروف شش‌تایی‌ها می‌گذرد و هنوز هم برخی از هواداران استقلال مدعی‌اند جواد الله‌وردی مدافع وقت باشگاه استقلال که بعدتر به پرسپولیس پیوست، در آن مسابقه بد بود و کم‌کاری کرد! الله‌وردی هفدهم شهریور سال ۱۴۰۰ در مصاحبه‌ای خواندنی با خبرورزشی این شایعه را به طور کلی رد کرد و گفت: هر سال شانزدهم شهریور که می‌شود همه یاد من می‌افتند انگار جواد الله‌وردی یک نفری شش گل خورده و بقیه هیچ نقشی در آن شکست نداشتند! من برای پیراهن آبی از جان خودم مایه گذاشتم و در همان مسابقه دستم شکست. هنگامی که در جمع آبی‌ها بودم، دندانم شکست و مینیسکم پاره شد. من سال‌ها نان و نمک هواداران استقلال را خوردم و هنوز هم می‌گویم تیم اولم پرسپولیس است و تیم دومم استقلال.

مدافع اسبق استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ادامه داد: من در دربی معروف سال ۵۲ حتی روی یک گل هم مقصر نبودم. اگر در آن بازی بد کار می‌کردم یا کم‌فروشی داشتم آقای رایکوف تعویضم می‌کرد اما چنین کاری را انجام نداد. وقتی بازیکن پرسپولیس از ۴۰ متری گل می‌زند، من دیگر چه کار می‌توانستم بکنم؟

در همین ارتباط: پرسپولیس معجزه کرد، استقلال ۶ تایی شد/ از درگیری در رختکن تا اخراج شایعه‌ساز؛ پشت پرده دربی معروف چه بود؟

خبرورزشی‌گردی| جواد الله‌وردی: پرسپولیس از ۴۰ متری گل زد انداختند گردن من/ در دربی به استقلال خیانت نکردم/ تیم اولم پرسپولیس است!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn