کد خبر : 74567
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۳۰

شروع ۵ گله آلمان و هلند در لیگ ملت‌های اروپا+ فیلم

شروع ۵ گله آلمان و هلند در لیگ ملت‌های اروپا+ فیلم

آلمان و هلند رقبای خود در لیگ ملت‌های اروپا را شکست دادند. هفته نخست از دور گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا با برگزاری ۲ مسابقه در سطح اول به پایان رسید که طی آن آلمان با نتیجه ۵ بر صفر از سد مجارستان گذشت. این مقتدرانه‌ترین پیروزی ژرمن‌ها در ۳ سال گذشته و

آلمان و هلند رقبای خود در لیگ ملت‌های اروپا را شکست دادند.

هفته نخست از دور گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا با برگزاری ۲ مسابقه در سطح اول به پایان رسید که طی آن آلمان با نتیجه ۵ بر صفر از سد مجارستان گذشت. این مقتدرانه‌ترین پیروزی ژرمن‌ها در ۳ سال گذشته و بعد از برتری ۹ بر صفر مقابل لیختن‌اشتاین به شمار می‌رفت. امشب همچنین هلند با نتیجه ۵ بر ۲ از سد بوسنی و هرزگوین گذشت.  

 آلمان در گروه سه لیگ A میزبان مجارستان بود و توانست با یک نمایش فوق‌العاده مجارستان را شکست دهد. در این بازی که در دوسلدورف برگزار شد، شاگردان یولیان ناگلزمان از همان دقایق ابتدایی حریف را تحت فشار گذاشتند و در دقیقه ۲۷ نیکلاس فولکروگ توانست روی پاس جمال موسیالا دروازه خالی را به راحتی باز کند.

با وجود حملات پرشمار و فشار بالای ژرمن‌ها به حریف، اما نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید، اما در ۴۵ دقیقه دوم آنها توانستند برد پرگلی را رقم بزنند.  ابتدا جمال موسیالا روی ضدحمله‌ای با پاس فلورین ویرتز صاحب توپ شد و با استفاده از سرعت فوق‌العاده‌اش به محوطه جریمه حریف رسید و بازی را ۲-۰ کرد.

دقایقی بعد نوبت به موسیالا رسید که به ویرتز پاس گل بدهد. ستاره لورکوزن پس از دریافت توپ، با شوتی دقیق به گوشه دروازه، اختلاف را به سه گل رساند. حدود ۱۰ دقیقه پس از این گل بود که موسیالا یک بار دیگر درخشید و این بار گل چهارم را ساخت. او با پاسی عالی الکساندر پاولوویچ را که در نیمه دوم به بازی آمده بود به توپ رساند و این بازیکن توانست دروازه مجارستان را برای بار چهارم باز کند.

این پایان کار نبود و کای هاورتز توانست کمتر از ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی، نتیجه را ۵-۰ کند. او پس از اینکه در محوطه جریمه حریف توسط اوربان سرنگون شد، یک ضربه پنالتی به دست آورد و خودش موفق شد آن را تبدیل به گل کند.

در دیگر مسابقه این گروه تیم ملی هلند در ورزشگاه فیلیپس شهر آیندهوون با ۵ گل بوسنی را شکنجه کرد. بازی با حملات لاله‌ها آغاز شد و شاگردان رونالد کومان برای رسیدن به گل نخست به آنها ۱۳ دقیقه زمان احتیاج داشتند. شلیک بیرون از محوطه ژاوی سیمونز توسط گیگوویچ بلوکه شد، اما توپ در موقعیت مناسب برای ضربه سر جاشوا زیرکزی فرود آمد تا هلند پیش بیفتد.

بوسنی و هرزگوین ۱۴ دقیقه بعد بر خلاف روند مسابقه با شلیک ارمدین دمیروویچ به گل تساوی دست یافت، اما خوشحالی شاگردان سرگی باربارز از گلزنی مهاجم اشتوتگارت دیری نپایید و هلند در وقت‌های تلف‌شده نیمه نخست بار دیگر پیش افتاد. زیرکزی توپ را با یک پاس زیبا به رایندرز رساند و او با فرار سریع به داخل محوطه جریمه حریف ضمن عبور از مدافعان بار دیگر نیکولا واسیلی را ناکام گذاشت.

حملات هلند ادامه داشت و خاکپو در ابتدای نیمه دوم اختلاف را دوبرابر کرد. پاس هوشمندانه گراونبرخ در سمت راست محوطه جریمه به رایندرز رسید و پاس در عرض بدون معطلی او در مقابل دروازه با شلیک موفق بازیکن لیورپول همراه شد.

هلند همچنان تیم برتر میدان بود، اما بوسنی در دقیقه ۷۳ بار دیگر به بازی برگشت. این بار ارسال محشر بایراکتارویچ، ادین ژکو را به توپ رساند و مهاجم سابق منچسترسیتی بعد از کنترل، توپ را به پشت سر فربروخن فرستاد.  

هلند در دقایق پایانی به ۲ گل دیگر دست یافت. ابتدا وگهورست در دقیقه ۸۸ با بهره‌گیری از توپ برگشتی از مهار ناقص واسیلی نام خود را به فهرست گلزنان اضافه کرد و ۴ دقیقه بعد ژاوی سیمونز روی پاس دونیل مالن برتری نارنجی‌ها را تکمیل کرد.

دو بازی هم در سطح B رقابتها برگزار شد که اوکراین در گروه اول دو بر یک از آلبانی شکست خورد و یونان در گروه دوم با سه گل فنلاند را برد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn