کد خبر : 74766
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۵

انستیتو سرطان ۶۱۰ تخت‌خوابی بیمارستان امام به زودی افتتاح می‌شود

انستیتو سرطان ۶۱۰ تخت‌خوابی بیمارستان امام به زودی افتتاح می‌شود

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: تشخیص زودهنگام سرطان با هزینه‌های کمرشکن مقابله می‌کند. محمد طاهر٬ معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: بیمارستان ۶۱۰ تخت خوابی انستیتو سرطان مجتمع امام خمینی به زودی راه اندازی خواهد شد و یکی از اهداف ساخت این بیمارستان، غربالگری سرطان در بین زنان و مردان است. وی

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: تشخیص زودهنگام سرطان با هزینه‌های کمرشکن مقابله می‌کند.

محمد طاهر٬ معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: بیمارستان ۶۱۰ تخت خوابی انستیتو سرطان مجتمع امام خمینی به زودی راه اندازی خواهد شد و یکی از اهداف ساخت این بیمارستان، غربالگری سرطان در بین زنان و مردان است.

وی بیان کرد: در این بیمارستان بخش هایی برای تسهیل زودهنگام بیماری سرطان در نظر گرفته شده اند؛ زیرا این کار سبب کاهش هزینه های درمان خواهد شد.

طاهر تاکید کرد: کارشناسان امر سلامت معتقدند که به جای پرداخت هزینه های سنگین برای درمان سرطان، با تشخیص سریع این بیماری، می توان از هزینه های کمرشکن جلوگیری کرد و باعث کاهش مرگ و میر بیماران سرطانی شویم.

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی ادامه داد: یکی از مسائلی که در خصوص پیوند  وجود دارد این است که پیوند عضو یک عمل جراحی ساده نیست و برای انجام این جراحی یک تیم متشکل از جراح ، متخصص رادیولوژی و متخصص گوارش باید در خدمت افراد باشند و این تیم  برای حفظ سلامتی بیماران اقدامات لازم را انجام می دهد.

طاهر اضافه کرد: پیوند با این دستمزدهای کم و عمل پیچیده در آینده دچار مشکلاتی خواهد شد.

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی ادامه داد: یکی از بیماری های خاص در دنیا عارضه سرطان است که هزینه های زیادی را بر نظام سلامت تحمیل می کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn