کد خبر : 74873
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

تنها هدفمان قهرمانی الریان قطر است

تنها هدفمان قهرمانی الریان قطر است

به گزارش روزپلاس، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز در یزد آغاز می‌شود و در آستانه این رقابت‌ها، علی ایشک، کمک مربی تیم الریان قطر، از عزم جدی تیمش برای کسب عنوان قهرمانی سخن گفت. ایشک با اشاره به سطح بالای مسابقات امسال اظهار داشت که حضور تیم‌های کمتر در این دوره باعث افزایش

تنها هدفمان قهرمانی الریان قطر است

به گزارش روزپلاس، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز در یزد آغاز می‌شود و در آستانه این رقابت‌ها، علی ایشک، کمک مربی تیم الریان قطر، از عزم جدی تیمش برای کسب عنوان قهرمانی سخن گفت.

ایشک با اشاره به سطح بالای مسابقات امسال اظهار داشت که حضور تیم‌های کمتر در این دوره باعث افزایش کیفیت رقابت‌ها خواهد شد و قطعا مسابقات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی از آمادگی کامل تیم الریان برای حضور در این رویداد ورزشی خبر داد و تأکید کرد: هدف ما ارائه بهترین عملکرد و دستیابی به جایگاه قهرمانی است و تنها با این هدف است که پا به این عرصه گذاشتیم.

مربی الریان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته این تیم چندین بار به سکوهای دوم و سوم رسیده، اما این بار برای رسیدن به قله قهرمانی پا به میدان گذاشته‌اند.

وی همچنین با تحسین شهر یزد و امکانات مسابقات، گفت: همه چیز برای برگزاری یک تورنمنت عالی مهیاست و این برای همه تیم‌های حاضر در این مسابقات اتفاق بسیار خوبی را رقم می‌زند.

ایشک در خصوص استقبال تماشاگران ایرانی از این رقابت‌ها، گفت: هواداران ایرانی نیازی به دعوت ندارند و همیشه با علاقه و شور ویژه‌ای سالن‌های والیبال را پر می‌کنند.

منبع

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn