کد خبر : 75350
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

عکسی تاریخی از گردهمایی اسطوره‌های سینمای ایران ؛ از بهروز وثوقی و مسعود کیمیایی تا حسین عرفانی و فرامرز قریبیان !

عکسی تاریخی از گردهمایی اسطوره‌های سینمای ایران ؛ از بهروز وثوقی و مسعود کیمیایی تا حسین عرفانی و فرامرز قریبیان !

به گزارش بازيگر 360 ، در تصویری نوستالژیک و کمتر دیده شده از سال 1353، چهار تن از بزرگ‌ترین چهره‌های سینمای ایران در کنار هم گرد آمده‌اند. مسعود کیمیایی، کارگردان صاحب سبک و خلاق، بهروز وثوقی، بازیگر افسانه‌ای و نماد سینمای قهرمانی، فرامرز قریبیان، بازیگر قدرتمند و چهره ماندگار سینما، و حسین عرفانی، دوبلور توانا

به گزارش بازيگر 360 ، در تصویری نوستالژیک و کمتر دیده شده از سال 1353، چهار تن از بزرگ‌ترین چهره‌های سینمای ایران در کنار هم گرد آمده‌اند.

مسعود کیمیایی، کارگردان صاحب سبک و خلاق، بهروز وثوقی، بازیگر افسانه‌ای و نماد سینمای قهرمانی، فرامرز قریبیان، بازیگر قدرتمند و چهره ماندگار سینما، و حسین عرفانی، دوبلور توانا و صدای ماندگار بسیاری از شخصیت‌های سینمایی، در این عکس پشت صحنه دوبله فیلم ماندگار «گوزن‌ها» به همراه علی کسمایی، دوبلور دیگر این فیلم، حضور دارند.

این تصویر  لحظه‌ای تاریخی و خاطره‌انگیز از سینمای ایران را به تصویر می‌کشد. این چهار هنرمند که هر کدام به نوبه خود بر سینمای ایران تاثیر بسزایی داشته‌اند، در این عکس با ظاهری جوان و پرشور دیده می‌شوند.

گوزن‌ها یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فیلم‌های سینمای ایران است که به کارگردانی مسعود کیمیایی و بازی بهروز وثوقی ساخته شده است. این فیلم که در سال 1353 اکران شد، به یکی از نمادهای سینمای ایران تبدیل شد و همچنان پس از گذشت سال‌ها، یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمای ایران محسوب می‌شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn