کد خبر : 75491
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

شوک به هواداران پرسپولیس؛ حضور نیانگ منتفی شد؟

شوک به هواداران پرسپولیس؛ حضور نیانگ منتفی شد؟

پرسپولیس در بازار نقل‌ و انتقالات لیگ بیست‌وسوم موفق به جذب علی علیپور شد؛ این مهاجم بهترین گلزن تاریخ قرمزها در لیگ برتر است و هواداران از خرید چنین بازیکنی بسیار خوشحال شدند. علی علیپور و عیسی آل‌ کثیر اما زوج خوبی را در خط حمله تیم خوان کارلوس گاریدو تشکیل ندادند و با گذشت

پرسپولیس در بازار نقل‌ و انتقالات لیگ بیست‌وسوم موفق به جذب علی علیپور شد؛ این مهاجم بهترین گلزن تاریخ قرمزها در لیگ برتر است و هواداران از خرید چنین بازیکنی بسیار خوشحال شدند. علی علیپور و عیسی آل‌ کثیر اما زوج خوبی را در خط حمله تیم خوان کارلوس گاریدو تشکیل ندادند و با گذشت سه هفته از لیگ برتر، نه علی و نه عیسی موفق به گلزنی نشده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، پرسپولیس در طی سالیان اخیر تنها یک مهاجم خارجی شش‌دانگ داشت و او کسی نبود جز یورگن لوکادیا؛ پس از لوکادیا بار دیگر اوضاع خط حمله قرمزها بحرانی شده و خبری از یک افعی زهردار نیست. هواداران پرسپولیس که نگران وضعیت تیم محبوب خود به خصوص در مسابقات آسیایی هستند، بارها از مدیریت باشگاه پرسپولیس درخواست جذب یک مهاجم خارجی کردند و رضا درویش هنوز به‌دنبال توافق نهایی با یک گزینه است.

ابتدا قرار بود آرون بوپندزا به ایران بیاید اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و قرمزها سراغ جذب امبایه نیانگ رفتند. اختلاف مالی پرسپولیس با نیانگ باعث شده حضور این مهاجم در ایران منتفی شود و اکنون عکس این بازیکن با پیراهن تیم مراکشی منتشر شده و او عضو جدیدی از باشگاه الوداد است.

اکنون باید منتظر ماند و دید کدام بازیکن با پرسپولیس به‌ توافق نهایی می‌رسد و آیا این تیم می‌تواند با یک مهاجم خارجی باکیفیت به‌توافق برسد یا نه.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn