کد خبر : 75646
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۱۳

جواد نکونام در استقلال ماندنی شد

جواد نکونام در استقلال ماندنی شد

به گزارش شمانیوز: در حالی‌که این روزها شایعات زیادی پیرامون قطع همکاری باشگاه استقلال و جواد نکونام در فضای مجازی مطرح می‌شود و حتی برخی پارا فراتر گذاشته و برای این مربی جانشین پیدا کرده‌اند، اما گفته می‌شود نکونام به کار خود در جمع آبی‌پوشان ادامه خواهد داد. جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال امشب (یکشنبه) برای


به گزارش شمانیوز: در حالی‌که این روزها شایعات زیادی پیرامون قطع همکاری باشگاه استقلال و جواد نکونام در فضای مجازی مطرح می‌شود و حتی برخی پارا فراتر گذاشته و برای این مربی جانشین پیدا کرده‌اند، اما گفته می‌شود نکونام به کار خود در جمع آبی‌پوشان ادامه خواهد داد.

جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال امشب (یکشنبه) برای بررسی جوانب قطع یا ادامه همکاری با جواد نکونام برگزار شد و گفته می‌شود که با نظر اعضا و برخلاف آنچه در فضای مجازی مطرح می‌شود نکونام فعلاً در این تیم ماندنی شده و سرمربی استقلال، در مقطع فعلی تغییر نخواهد کرد.

گفته می‌شود باتوجه به مقطع حساس کنونی و نزدیکی دیدار با الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا و عدم جمع‌بندی روی گزینه خارجی مطلوب‌، باعث این تصمیم از سوی مدیران باشگاه استقلال شده است.

 


منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn