کد خبر : 75654
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۳۳

اسپایکو همسر محسن چاوشی کیه؟ آقای خاص در کنار همسر و پسرش+ عکس

اسپایکو همسر محسن چاوشی کیه؟ آقای خاص در کنار همسر و پسرش+ عکس

محسن چاوشی حسینی 8 مرداد 1358 در خرمشهر به دنیا آمد. چاووشی خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک میباشد. او فرزند پنجم خانواده است و سه برادر و دو خواهر دارد. بیوگرافی و عکسهای محسن چاوشی نام: محسن نام خانوادگی: چاوشی حسینی تاریخ تولد: 8 مرداد 1358 محل تولد: خرمشهر

محسن چاوشی حسینی 8 مرداد 1358 در خرمشهر به دنیا آمد. چاووشی خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک میباشد. او فرزند پنجم خانواده است و سه برادر و دو خواهر دارد.

بیوگرافی و عکسهای محسن چاوشی

نام: محسن

نام خانوادگی: چاوشی حسینی

تاریخ تولد: 8 مرداد 1358

محل تولد: خرمشهر

لقب: آقای خاص

زمینه فعالیت: خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا

سال های فعالیت: 1382 تا کنون

همسر: اسپاکو یوسفی

فرزندان: زانکو چاوشی

کودکی محسن چاوشیکودکی محسن چاوشی

اصالت و دلیل مهاجرت

او اصالتی کرد تبار دارد ولی بخاطر شغل پدرش که کارمند شرکت نفت خرمشهر بود به آنجا مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، محسن چاوشی در سن 4 سالگی به همراه خانواده اش به شهرهای کرمانشاه و مشهد مهاجرت کردند وی تا سن 14 سالگی در این شهر زندگی کرد و پس از آن به تهران آمد.

محسن چاوشی و مادرشمحسن چاوشی و مادرش

ازدواج و همسر

چاوشی و همسرش اسپاکو یوسفی در سال 1388 ازدواج کرد. اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی، ایرانی و از قوم با اصالت بختیاری هست.

محسن چاوشی و همسرشمحسن چاوشی و همسرش

فرزند

چاوشی و همسرش اسپاکو در حال حاضر صاحب فرزند پسری به نام زانکو چاوشی است.

همسر محسن چاوشیهمسر و پسر محسن چاوشی

چاوشی خواننده ای که نامش با غلط املایی نوشته میشد

چاوشی با انتشار پستی در اینستاگرامش به یک غلط املایی در رابطه با نام خانوادگی اش اشاره کرد و نوشت: آقاجان چاوشی با یک ” و ” لطفا!

این خواننده محبوب پاپ کشورمان، با انتشار صفحه اول شناسنامه خود در اینستاگرامش، نشان داد که تاکنون نام وی به اشتباه با دو “و” نوشته می شد در حالی که چاوشی فقط یک “و” دارد.

آغاز فعالیت حرفه ای

چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی در سال 1382 با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال 1387 آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد.

از وی تا کنون بیش از 150 ترانه شنیده شده است که شامل 11 آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است. محسن چاوشی همچنین آهنگسازی و خوانندگی ترانه های فیلم سنتوری از ساخته های داریوش مهرجویی را نیز انجام داده است.

خاطره از فیلم سنتوری

چاوشی دربارهٔ نحوهٔ ضبط صدایش برای آهنگهای فیلم سنتوری می گوید:

چاره ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد.

مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم و در همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» به دنیا آمده بود. همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد.

کنسرت محسن چاوشی

محسن چاوشی تا کنون کنسرت برگزار نکرده است، پس از انتشار نخستین آلبوم او نفرین بسیاری از طرفدارانش منتظر کنسرت او هستند اما آقای خواننده تمایلی به این کار ندارد البته گفته می شود او یک بار قصد برگزاری کنسرت را داشته اما کنسرت او لغو شده است.

چرا چاوشی کنسرت نمی گذارد؟

محسن چاوشی خواننده محبوب در یکی از مصاحبه هایش درمورد علت برگزار نکردن کنسرت صحبتهای قابل توجهی را بیان نمود و عنوان کرد در اغلب کنسرت ها نه هارمونی وجود دارد، نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری شود. خوانندگان کارهای عجیب و غریبی می کنند و بیشتر کنسرتها شبیه جنگ شادی است، کنسرت ها در ایران تنها برای رفع تکلیف برگزار می شوند و من این کار را نمی پسندم.

علت لغو کنسرت ها

محسن چاوشی و در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی خود در اردیبهشت سال 1388 پس از کسب مجوز اعلام نمود که خواهان برگزاری کنسرت بعد از پخش آلبوم «ژاکت» است، اما این اتفاق رخ نداد.

اجرای زنده جواب دندان شکن محسن چاوشی به منتقدانش

محسن چاوشی با انتشار ویدیویی از اجرای زنده خود، جواب دندان شکنی به برخی از رسانه ها و کاربران فضای مجازی که مدعی شده اند صدای محسن چاوشی واقعی نیست، داد. اجرای زنده محسن چاوشی تمام این ادعاها را رد می کند. او نشان داده که صدایش کامپیوتری نیست و شایعات صحت ندارد. چاوشی تاکنون،دو ترانه زخم زبون و خاکستر را به صورت زنده اجرا و ضبط کرده است. او در تیرماه سال 1395 قسمتی از قطعه متاسفام برات را به صورت زنده اجرا و در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

کارهای خیر محسن چاوشی

محسن چاوشی فعالیت های خیرخواهانه زیادی را تا کنون انجام داده که مربوط به آزادی محکومان به اعدام، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به بیماران و… می شود. او تا پایان سال 1399، 370 زندانی و اعدامی جرایم غیرعمد را آزاد و به درمان بیماری سخت 110 فرد کمک کرده است.

جوایز و افتخارات محسن چاوشی

برنده جایزه بهترین موسیقی متن فیلم برای فیلم سنتوری در هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی «کرافیلم» در کراچی پاکستان
جایزهٔ بهترین موسیقی متن فیلم به محسن چاوشی برای فیلم سنتوری در جشنوارهٔ «حافظ»
برنده جوایز بهترین آهنگسازی پاپ، بهترین آلبوم پاپ (من خود آن سیزدهم)، بهترین ترانهٔ پاپ (غلط کردم غلط)، بهترین کاور آلبوم (کاور آلبوم من خود آن سیزدهم) و بهترین تیتراژ (واسه آبروی مردمت بجنگ، به همراهی فرزاد فرزین) در بخش مردمی، نخستین جشنواره سالانه موسیقی ما
برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ پاپ خارج از آلبوم موسیقی (برای قطعه «چشمهٔ طوسی»)، بخش کارشناسی، از سومین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی‌ما در سال 1393
جایزه باربد بهترین آلبوم موسیقی پاپ به آلبوم امیر بی‌گزند در اختتامیه سی و دومین جشنواره موسیقی فجر
تجلیل در چهاردهمین دوره همایش مولانا
دریافت جایزه بهترین دستاورد ویژه هنری برای قطعهٔ «مریض حالی» از پنجمین دورهٔ جشنواره جام جم
نامزد بهترین ترانه تیتراژ در جشن نوزدهم دنیای تصویر برای مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت
تندیس حافظ افتخاری به پاس خلق آثار درخشانش در سال گذشته و همچنین فعالیت موثر اجتماعی در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سال 1402

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn