کد خبر : 75749
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۹

جشن و سالگرد برای دربی ۶تایی معنی ندارد!

جشن و سالگرد برای دربی ۶تایی معنی ندارد!

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال در اواسط شهریور سال ۹۴ مدعی شد اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد آبی‌ها در سال ۱۳۴۵ با ۸ گل پرسپولیس را شکست داده‌اند! اتفاقا علی جباری کاپیتان سال‌های دور استقلال (تاج) طی مصاحبه‌ای که ۱۹ شهریور سال ۹۴ با خبرورزشی انجام داد، این ادعا را تایید کرد و

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال در اواسط شهریور سال ۹۴ مدعی شد اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد آبی‌ها در سال ۱۳۴۵ با ۸ گل پرسپولیس را شکست داده‌اند!

اتفاقا علی جباری کاپیتان سال‌های دور استقلال (تاج) طی مصاحبه‌ای که ۱۹ شهریور سال ۹۴ با خبرورزشی انجام داد، این ادعا را تایید کرد و گفت: بله درست است و همین تیم پرسپولیس از ما ۸ گل خورد. واقعیت این است که باشگاه شاهین مدتی محروم بود و پس از پایان محرومیت تعدادی از پرسپولیسی‌ها از جمله همایون بهزادی به شاهین رفتند. در نهایت تعدادی از بازیکنان در شاهین ماندند و برخی نیز داخل پرسپولیس به کارشان ادامه دادند. ما همان تیم پرسپولیس را با ۸ گل شکست دادیم. مسابقه در ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی) برگزار شد و مملو از تماشاگر بود.

کمبود!
علی جباری در ادامه این مصاحبه به برگزاری جشن پیروزی شش تایی‌ها توسط باشگاه پرسپولیس در آن مقطع نیز کنایه زد و گفت: فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها کمبود دارند که چنین جشنی برگزار می‌کنند. آن‌ها در آسیا افتخاری به دست نیاورده‌اند و می‌خواهند این‌طوری خود را مطرح کنند. پرسپولیس اصلا به سکوی آسیا نزدیک هم نشده است.

خبرورزشی‌گردی| علی جباری: شکست ۸ گله پرسپولیس صحت دارد/ همایون بهزادی: جشن و سالگرد برای دربی ۶تایی معنی ندارد!

ما ۸ گل نخوردیم
همایون بهزادی، مهاجم فقید پرسپولیس و تیم ملی اما پس از این ماجرا واکنش نشان داد و مدعی شد پرسپولیس هرگز ۸ گل از استقلال نخورده است. همایون‌خان همان نوزدهم شهریور به خبرورزشی گفت: پرسپولیس هرگز ۸ گل از استقلال نخورده و چنین شکستی صحت ندارد. من اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم و چیزی از آن مسابقه به خاطر نمی‌آورم. احتمالا بچه‌های تاج (استقلال) به تیم دیگری ۸ گل زده‌اند.

خبرورزشی‌گردی| علی جباری: شکست ۸ گله پرسپولیس صحت دارد/ همایون بهزادی: جشن و سالگرد برای دربی ۶تایی معنی ندارد!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn