کد خبر : 7578
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۱۴

بازنده جنگ بزرگ اسرائیل و حزب الله کیست؟!

بازنده جنگ بزرگ اسرائیل و حزب الله کیست؟!

ایران می گوید حزب الله توانایی دفاع از خود و لبنان را دارد و به اسرائیل هشدار می دهد که “بازنده نهایی” در جنگ همه جانبه با این گروه مسلح لبنانی خواهد بود. نواندیش: ایران می گوید حزب الله توانایی دفاع از خود و لبنان را دارد و به اسرائیل هشدار می دهد که “بازنده

ایران می گوید حزب الله توانایی دفاع از خود و لبنان را دارد و به اسرائیل هشدار می دهد که “بازنده نهایی” در جنگ همه جانبه با این گروه مسلح لبنانی خواهد بود.

نواندیش: ایران می گوید حزب الله توانایی دفاع از خود و لبنان را دارد و به اسرائیل هشدار می دهد که “بازنده نهایی” در جنگ همه جانبه با این گروه مسلح لبنانی خواهد بود.

 

بازنده جنگ بزرگ اسرائیل و حزب الله کیست؟!

 

به گزارش آریا سعادتمند از سرویس ترجمه نواندیش، الجزیره در مورد احتمال وقوع جنگ میان اسراییل و حزب الله نوشت: بیانیه تهران در روز جمعه در حالی بیان شد که نگرانی ها از حمله بزرگ اسرائیل به لبنان همچنان ادامه دارد.

 

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد: هرگونه تصمیم غیرمحتاطانه رژیم اشغالگر اسرائیل برای نجات خود می تواند منطقه را وارد یک جنگ جدید کند که پیامد آن تخریب زیرساخت های لبنان و همچنین تخریب سرزمین های اشغالی 1948 خواهد بود. 

 

بی شک این جنگ یک بازنده نهایی خواهد داشت که آن رژیم صهیونیستی است. جنبش مقاومت لبنان، حزب الله، توانایی دفاع از خود و لبنان را دارد، شاید زمان خودباختگی این رژیم نامشروع فرا رسیده است.

 

اسرائیل همچنین روز جمعه با اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه، حزب الله وابسته به ایران را تهدید کرد و گفت: «به زودی تصمیمات لازم را برای مقابله با این گروه لبنانی خواهیم گرفت».

 

جنگ اسرائیل و حزب الله از هر زمان دیگری نزدیک تر به نظر می رسد جنگی که برای اسراییل سخت و دشوار خواهد بود، طی هفته گذشته حزب الله بارها تصاویری از مراکز نظامی دشمن خود را منتشر و تهدید کرده است در صورت حمله اسراییل تمام مناطق در سرزمین های اشغالی در تیررس اش خواهد بود.

 

براساس برآوردها توان نظامی حزب الله به هیچ وجه قابل مقایسه با سال ۲۰۰۶ نیست، این گروه اکنون زرادخانه بزرگی از انواع موشک و پهپاد را در اختیار دارد و پیش بینی می شود در صورت وقوع جنگ روزانه چیزی بالغ بر ۱۵۰۰ موشک به سمت اسراییل شلیک کند، این جدا از توان یگان های زمینی از جمله یگان رضوان حزب الله است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn