کد خبر : 76297
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

سرعت و نوآوری کلید موفقیت در دنیای آینده است

سرعت و نوآوری کلید موفقیت در دنیای آینده است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اکوسیستم کشور نیاز به همت دارد.  حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور امروز در‌بیست و دومین اجلاس سالیانه پار‌ک فناوری پردیس گفت: دنیای امروز بی رحم است و شاید در آینده ارتش‌های بزرگ و منابع وجود نداره باشد. شرکت‌های بزرگ آمازون، اپل و … درآمد دلاری

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اکوسیستم کشور نیاز به همت دارد.

 حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور امروز در‌بیست و دومین اجلاس سالیانه پار‌ک فناوری پردیس گفت: دنیای امروز بی رحم است و شاید در آینده ارتش‌های بزرگ و منابع وجود نداره باشد. شرکت‌های بزرگ آمازون، اپل و … درآمد دلاری دارند؛ جای ما در این‌رقابت کجاست. 

معاون علمی رئیس‌جمهور افزود: ایران ۱۷ میلیون فارغ التحصیل و ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان دارد. داشتن نخبه و دانش کافی نیست و  باید هر روز سریعتر بدویم.دهه هشتاد جهش علمی کشور شروع شد. دهه نود فناوری این موضوع را رشد دادیم؛ ولی این کافی نیست. 

افشین گفت: انتظارت زیست بوم خلق شده است. در رقابت جهانی انتظار مهم است. اولی خود از خود و دومی دیگران، اکوسیستم و دنیا؛ این انتظارات طلا هستند. پارک و معاونت از دوییدن‌ها حمایت می‌کند؛ دویدن ارزش تولید می‌کند.

افشین گفت: پارک پردیس با ۲۰ سال تجربه، یک اکوسیستم موفق است که مهم‌ترین قطب نوآوری کشور می‌شود. دانش و فناوری کافی نیست؛ حمایت و سرمایه گذاری نیاز است. برای خلق ثروت، دویدن ما را به آینده می‌رساند؛ هر قدمی‌که بر میداریم و آینده‌ای را خلق می‌کنیم که برنده باشد.

او گفت: اکوسیستم ما نیاز به همت دارد. حمایت خوب توسط دولت و مسئولان صورت می‌گیرد تا اکوسیستم خوب داشته باشیم تاصادرات خوبی داشته باشیم و آن را جشن بگیریم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn