کد خبر : 76304
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱

نتوانستم پیشنهاد تیم بزرگ پرسپولیس را رد کنم!

نتوانستم پیشنهاد تیم بزرگ پرسپولیس را رد کنم!

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سعید مهری، هافبک اسبق استقلال بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: از این اتفاق خیلی خوشحال هستم و همه می‌دانیم پرسپولیس تیمی بزرگ و همه‌ تلاش من این است که با عملکردم خودم را ثابت کنم و در میدان هواداران را راضی کنم و صددرصد همه توان خود را

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سعید مهری، هافبک اسبق استقلال بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: از این اتفاق خیلی خوشحال هستم و همه می‌دانیم پرسپولیس تیمی بزرگ و همه‌ تلاش من این است که با عملکردم خودم را ثابت کنم و در میدان هواداران را راضی کنم و صددرصد همه توان خود را می‌گذارم.

وی در مورد لژیونر شدنش و پیوستن به آپوئل قبرس در فصل گذشته گفت: تجربه خوبی بود و خدا کمکم کرد و به قهرمانی رسیدیم اما ریکاردو ساپینتو از تیم جدا شد و بعد در اردوی تیم ملی مصدوم شدم و از آپوئل دور شدم. خودم فکر نمی‌کردم به ایران برگردم اما وقتی باشگاه بزرگ پرسپولیس پیشنهاد داد، آمدم و دوست داشتم این اتفاق رخ دهد و با توجه به هواداران بی نظیر این تیم هر کسی دوست دارد در آن بازی کند.

مهری درباره اینکه مسعود ریگی نیز استقلالی بوده و آیا اینکه از او کمک می‌گیرد، عنوان کرد: مسعود بازیکنی بدون حاشیه‌ بوده است و با او هم‌تیمی بودم و قطعا از او مشورت می‌گیرم. ارتباط خوبی با بازیکنان پرسپولیس از جمله سروش رفیعی دارم. واقعیت این است من با کسی در مورد این انتقال صحبت نکرده بودم و همه چیز یک‌باره صورت گرفت و وقتی پیشنهاد را گرفتم از قبرس راهی ایران شدم.

وی درباره احتمال بازگشت به تیم ملی نیز اضافه کرد: به طور حتم یکی از دلایل حضور من در پرسپولیس تیم ملی‌ است و آمدم تا بیشتر در دید باشم و پرسپولیس نیز همیشه در تیم‌ ملی نماینده داشته و باشگاه بزرگی‌ است. خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn