کد خبر : 76561
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۴

تاریخ و ساعت بازی ایران امارات در مقدماتی جام جهانی سه شنبه 20 شهریور

تاریخ و ساعت بازی ایران امارات در مقدماتی جام جهانی سه شنبه 20 شهریور

تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳)، در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می‌روند. تیم امیر قلعه نویی که در اولین گام به سختی و با یک گل از سد قرقیزستان گذشته بود، در هفته گذشته آماج انتقادات کارشناسان قرار گرفته بود و بسیاری

تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳)، در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می‌روند. تیم امیر قلعه نویی که در اولین گام به سختی و با یک گل از سد قرقیزستان گذشته بود، در هفته گذشته آماج انتقادات کارشناسان قرار گرفته بود و بسیاری معتقدند اگر با همان سبک بازی به مصاف امارات برویم باید ۳ امتیاز این بازی را در خانه حریف بگذاریم و برگردیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، این در حالی است که اماراتی‌ها در اولین بازی خودشان در این مرحله از مسابقات شگفتی سازی کردند و قطر را در خانه خودش با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند تا از همان قدم اول میخ خودشان را محکم بکوبند.

البته این همه در حالی است که به گواه تاریخ کار برای حریف فردای کشورمان بسیار سخت خواهد بود. تیم‌های ملی ایران و امارات تاکنون در ۱۹ دیدار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین ۱۵ برد برای ایران، یک برد برای امارات و سه تساوی ثبت شده است. در این ۱۹ دیدار ۳۳ گل به ثمر رسیده است که ۲۸ گل سهم ایران و پنج گل سهم امارات بوده است. همچنین تیم ملی ایران در تقابل‌های رسمی برابر امارات هیچ گاه بازنده نبوده است و تنها شکست ایران برابر امارات به یک بازی دوستانه در سال ۱۳۷۶ باز می‌گردد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn