کد خبر : 76842
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

ساعت و زمان دقیق اولین بازی های لیگ نخبگان آسیا

ساعت و زمان دقیق اولین بازی های لیگ نخبگان آسیا

به گزارش شمانیوز :لیگ نخبگان آسیا یا لیگ قهرمانان آسیا، یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره‌ای است.ایران در لیگ نخبگان آسیا 3 سهمیه دارد. لیگ نخبگان آسیا از 26 شهریور ماه سال جاری برگذار خواهد شد.قرعه‌کشی اولین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا روز گذشته در مقرر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس


به گزارش شمانیوز :لیگ نخبگان آسیا یا لیگ قهرمانان آسیا، یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره‌ای است.ایران در لیگ نخبگان آسیا 3 سهمیه دارد. لیگ نخبگان آسیا از 26 شهریور ماه سال جاری برگذار خواهد شد.قرعه‌کشی اولین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا روز گذشته در مقرر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران در این رقابت‌ها هستند.

در فرمت جدید با این که ۱۲ تیم در جدول حضور دارند اما هر تیم فقط ۸ مسابقه برگزار خواهد کرد. ۴ مسابقه در زمین خودش و ۴ مسابقه در زمین حریفان. هر تیم با ۴ تیم از سید یک و با ۴ تیم از سید دو بازی می‌کند. اما هیچ تیمی با تیمی از کشور خودش روبرو نخواهد شد.

رقبای پرسپولیس: الشرطه عرق (خانگی)، پاختاکور ازبکستان(خانگی)، السد قطر(بیرون از خانه)، الهلال عربستان (بیرون از خانه)، النصر عربستان(خانگی)، الغرافه(خانگی)، الریان قطر(بیرون از خانه)، الاهلی عربستان(بیرون از خانه).

رقبای استقلال:الشرطه عرق (خانگی)، پاختاکور ازبکستان(خانگی)، السد قطر(بیرون از خانه)، الهلال عربستان (بیرون از خانه)، النصر عربستان(خانگی)، الغرافه(خانگی)، الریان قطر(بیرون از خانه)، الاهلی عربستان(بیرون از خانه).

هشت تیم برتر این لیگ راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا می‌شوند. تیم اول این لیگ با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم این لیگ به‌صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند. مراحل یک‌چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال به‌صورت تک بازی و در کشور عربستان برگزار می‌شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برنامه مسابقات فوتبال لیگ نخبگان آسیا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ را به شرح زیر اعلام کرد:

هفته اول دوشنبه ۲۶ شهریور:

استقلال ایران – الغرافه قطر/ ساعت ۲۱:۳۰، ورزشگاه آزادی تهران

الاهلی عربستان – پرسپولیس ایران/ ساعت ۲۱:۳۰، ورزشگاه ملک عبدالله اسپورتس سیتی جده

لیگ نخبگان آسیا


منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn