کد خبر : 76861
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

درخواست عجیب النصر برای آسیا : ورزشگاه را عوض کنید

درخواست عجیب النصر برای آسیا : ورزشگاه را عوض کنید

به گزارش رکنا ، در شرایطی که النصر باید برای برگزاری نخستین بازی خود در لیگ نخبگان به مصاف الشرطه برود، این تیم درخواست عجیبی از تیم عراقی داشته و خواستار تغییر ورزشگاه شده است. عُدی الربیعی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه الشرطه، در گفت‌وگو با “الرابعة الریاضیة” اعلام کرد: باشگاه النصر از طریق فدراسیون فوتبال عربستان

به گزارش رکنا ، در شرایطی که النصر باید برای برگزاری نخستین بازی خود در لیگ نخبگان به مصاف الشرطه برود، این تیم درخواست عجیبی از تیم عراقی داشته و خواستار تغییر ورزشگاه شده است.

عُدی الربیعی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه الشرطه، در گفت‌وگو با “الرابعة الریاضیة” اعلام کرد: باشگاه النصر از طریق فدراسیون فوتبال عربستان با فدراسیون فوتبال عراق تماس گرفته و درخواست کرده است که بازی میان الشرطه و النصر از ورزشگاه بین‌المللی کربلا به یکی از ورزشگاه‌های بغداد منتقل شود.

او ادامه داد: باشگاه النصر دلیل این درخواست را فاصله زیاد بین فرودگاه بین‌المللی نجف و شهر کربلا عنوان کرده است، در حالی که طی کردن این مسیر از فرودگاه تا هتل تیم عربستانی بیش از یک ساعت طول نمی‌کشد.

 

وی گفت: ما درخواست باشگاه سعودی را رد کردیم زیرا تمام مقدمات مربوط به این مسابقه از جمله رزرو هتل‌ها برای دو تیم، کادر داوری و عوامل اجرایی آسیایی انجام شده است و تنها 6 روز تا برگزاری این بازی باقی مانده است.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه الشرطه اضافه کرد: دیشب ایمیلی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم که تأیید کرده است بازی در کربلا برگزار خواهد شد و ناظر مسابقه نیز فردا وارد این شهر می‌شود.

عُدی الربیعی در پایان گفت: این درخواست منطقی نیست. اگر این درخواست در روز قرعه‌کشی مطرح می‌شد، می‌توانستیم آن را بررسی کنیم و بازی را به هر ورزشگاه دیگری منتقل کنیم، اما در حال حاضر این امر غیرممکن است و باشگاه الشرطه در کربلا بازی خواهد کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn