کد خبر : 77075
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

مهاجم سابق والنسیا در الغرافه؛ کار استقلال سخت شد

مهاجم سابق والنسیا در الغرافه؛ کار استقلال سخت شد

تیم  الغرافه قطر که یکی از حریفان سرخابی‌های فوتبال ایران در فصل جدید لیگ نخبگان آسیا به‌شمار می‌رود و روز دوشنبه هفته آینده در نخستین دیدارش در این رقابت‌ها به مصاف استقلال خواهد رفت، یک مهاجم سرشناس اسپانیایی به خدمت گرفت. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رودریگو مورنو که سال گذشته با انتقال 3 و نیم میلیون یورویی

تیم  الغرافه قطر که یکی از حریفان سرخابی‌های فوتبال ایران در فصل جدید لیگ نخبگان آسیا به‌شمار می‌رود و روز دوشنبه هفته آینده در نخستین دیدارش در این رقابت‌ها به مصاف استقلال خواهد رفت، یک مهاجم سرشناس اسپانیایی به خدمت گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رودریگو مورنو که سال گذشته با انتقال 3 و نیم میلیون یورویی از لیدز یونایتد انگلیس به الریان قطر پیوست و فصل موفقی در لیگ ستارگان قطر پشت سر گذاشت، اکنون با امضای قراردادی راهی باشگاه الغرافه شد تا در ادامه فصل و به ویژه لیگ نخبگان این تیم را همراهی کند.

2079209

این مهاجم 33 ساله اسپانیایی در فصل اخیر لیگ ستارگان 15 بازی انجام داد و توانست هفت گل به ثمر رساند و پنج پاس گل بدهد و در سایر جام‌های فوتبال قطر نیز 6 بازی انجام داد و چهار گل برای الغرافه زد، اما اکنون تصمیم به جدایی از این تیم و انتقال به الغرافه گرفت.

رودریگو که تجربه 26 بازی و 8 گل ملی برای اسپانیا را هم در کارنامه دارد، یکی از مهم‌ترین خریدهای الغرافه در نقل و انتقالات تابستانی به‌شمار می‌رود و این باشگاه هم پیش‌تر با خوسلو، ستاره سابق رئال و فلورینل کومان رومانیایی قرارداد بسته بود.

این مهاجم اسپانیایی در حالی در فاصله 6 روز مانده به بازی با استقلال در لیگ نخبگان آسیا به الغرافه قطر اضافه شده که دوران درخشانی در بنفیکا پرتغال، والنسیا و لیدز یونایتد داشته و دو فصل قبل در لیگ برتر انگلیس 31 بازی انجام داده و 13 گل به ثمر رسانده بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn