کد خبر : 77356
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

انیمیشن درون و بیرون 2 به جمع پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ پیوست

انیمیشن درون و بیرون 2 به جمع پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ پیوست

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن جذاب و محبوب “درون و بیرون 2” به کارگردانی کلسی مان، به موفقیت چشمگیری دست یافت و با پشت سر گذاشتن فیلم “دنیای ژوراسیک”، به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد. این انیمیشن که دنباله قسمت اول محبوب این مجموعه است، با فروش بیش از 1.675 میلیارد دلار

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن جذاب و محبوب “درون و بیرون 2” به کارگردانی کلسی مان، به موفقیت چشمگیری دست یافت و با پشت سر گذاشتن فیلم “دنیای ژوراسیک”، به هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد.

این انیمیشن که دنباله قسمت اول محبوب این مجموعه است، با فروش بیش از 1.675 میلیارد دلار در سراسر جهان، توانست جایگاه خود را در میان پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ تثبیت کند. موفقیت چشمگیر این انیمیشن نشان از محبوبیت بالای شخصیت‌های دوست‌داشتنی آن و همچنین روایت جذاب داستان است.

رکوردشکنی ادامه دارد

اگرچه بعید است که “درون و بیرون 2” بتواند به رکورد فیلم “اسپایدرمن: نه‌راهی به خانه” برسد، اما همچنان فرصت دارد تا در گیشه آمریکای شمالی به جمع 10 فیلم پرفروش تاریخ این منطقه نیز بپیوندد.

صداپیشگان مطرح

در این انیمیشن، ستارگانی همچون امی پولر، فیلیس اسمیت، لویس بلک و تونی هیل به صداپیشگی شخصیت‌های اصلی پرداخته‌اند که به جذابیت بیشتر فیلم افزوده است.

آینده‌ای روشن برای درون و بیرون

با توجه به موفقیت چشمگیر این قسمت، صحبت‌هایی مبنی بر ساخت قسمت سوم این مجموعه نیز شنیده می‌شود. همچنین، یک سریال انیمیشنی با نام “Dream Productions” بر اساس دنیای درون و بیرون در سال 2025 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn