کد خبر : 77436
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

ایران یک – امارات صفر؛ گزارش لحظه به لحظه / قائدی گلزن رفت، سردار آمد

ایران یک – امارات صفر؛ گزارش لحظه به لحظه / قائدی گلزن رفت، سردار آمد

  دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) آغاز شد. این دیدار در ورزشگاه هزا بن زائد شهر العین برگزار می‌شود. ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی (۷۵ محمد قربانی)، امید نورافکن، سامان قدوس (۵۷ سردار آزمون)

  دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) آغاز شد. این دیدار در ورزشگاه هزا بن زائد شهر العین برگزار می‌شود.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی (۷۵ محمد قربانی)، امید نورافکن، سامان قدوس (۵۷ سردار آزمون) ، مهدی طارمی، مهدی قایدی (۵۷ علی قلی زاده)و علیرضا جهانبخش.

ترکیب امارات: خالد عیسی، خلیفه مبارک، کوامه کوادیو، عبدالله الحمادی، خالد الظنحانی، حارب عبدالله، عبدالله المنهالی، یحیی نادر، طهنون حمدان، یحیی الغسانی و کایو کانیدو.

امارات صفر – ایران صفر

داور: کیم جونگ یئوک از کره جنوبی

ورزشگاه هزاء بن زائد شهر العین

اخطار: علیرضا جهانبخش و سامان قدوس (ایران)

گزارش بازی

دقیقه ۸۱: باز هم سردار آزمون و باز هم فرار و موقعیت تک به تک که این بار دروازه بان امارات با پای خود دروازه امارات را نجات داد.

دقیقه ۷۹: سردار آزمون فرار کرد و در موقعیت تک به تک بدشانس بود که گل دوم را نزد.

دقیقه ۷۷: سردار آزمون، مهدی طارمی و علی قلی زاده در هجومی سه نفره تا نیم قدمی فتح دوباره دروازه حریف رفتند. طارمی در دادن پاس به قلی زاده تعلل کرد اما قلی زاده به موقع توپ را به سردار رساند و آزمون هم لقمه را آماده جلوی دهان طارمی گذاشت اما طارمی در نیم قدمی دروازه، توپ را ندید! 

دقیقه ۷۵: محمد قربانی جانشین سعید عزت اللهی شد

دقیقه ۶۸: روی ارسال صالح حردانی، همزمان مهدی طارمی و سردار آزمون برای زدن ضربه سر به هوا پریدند که طارمی زودتر به توپ رسید و ضربه زد که ضربه سر او از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۵۷: تعویض های همزمان امیر قلعه نویی: سردار آزمون و علی قلی زاده به جای سامان قدوس و مهدی قائدی وارد بازی شدند.

دقیقه ۵۰: برای جلوگیری از ضد حمله اماراتی ها، سامان قدوس ناچار شد با خطا مهاجم امارات را متوقف کند و کارت زرد بگیرد.

دقیقه ۴۹: روی ارسال کرنر، توپ با ضربه سر علیرضا جهانبخش، به تیر دروازه امارات خورد.

دقیقه ۴۸: صالح حردانی از کنار فرار کرد و یک کرنر از امارات گرفت.

آغاز نیمه دوم

دقیقه ۵+۴۵؛ پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ایران

دقیقه ۳+۴۵: گل برای ایران؛ روی ارسال از جناح راست، علیرضا جهانبخش توپ را به مهدی طارمی پاس داد اما طارمی جا خالی داد تا توپ به طارمی برسد، سماجت مهدی قائدی جواب داد و او با پیگیری توپ را از مدافع امارات گرفت و هنرمندانه با یک ضربه شاهکارگونه دروازه امارات را گشود. این گل را از نبوغ مهدی قائدی داریم.

دقیقه ۴۵: روی ارسال اوت بلند صالح حردانی و دفع ناقص مدافع حریف، توپ زیر پای میلاد محمدی افتاد اما شوت سنگین او، با اختلاف از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۲: مهدی قائدی به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت و قلعه نویی هم با اشاره دست خواهان تعویض او شد اما وقتی تیم پزشکی، قائدی را به بیرون زمین هدایت کرد، این بازیکن پس از مداوای سرپایی، مدعی شد مشکلی برای بازی کردن ندارد و به زمین برگشت.

دقیقه ۴۱: مهدی طارمی به سمت دروازه امارات فرار کرد و به توپ هم رسید اما کنترل او در کمند مدافع یارگیرش دذقیق نبود و توپ به ایران نرسید.

دقیقه ۳۵: اماراتی ها ضربه ایستگاهی را دقیق زدند اما سعید عزت اللهی در دیوار دفاعی با چشم باز روی هوا پرید و با ضربه سر، ایستگاهی خطرناک امارات را دفع کرد.

دقیقه ۳۴: علیرضا جهانبخش به دلیل بازی خطرناک کارت زرد گرفت و یک ضربه ایستگاهی هم به حریف هدیه داد.

دقیقه ۳۲: داور بازی را نگه داشت تا از اتاق وی ای آر، نتیجه بازبینی بیاید. بازبینی انجام شد و داور گل ایران را نپذیرفت.

دقیقه ۳۱: ایران روی شوت نورافکن، ریباند طارمی و ضربه قائدی به گل رسید اما پرچم کمک داور این گل را رد کرد. در این صحنه، توپ ربایی هوشمندانه سعید عزت اللهی، امید نورافکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد، نورافکن بعد از یک مکث عجیب، اقدام به شوتزنی کرد که توپ با برخورد به مدافع امارات بلوکه شد اما ریباند را مهدی طارمی برد و در موقعیت عالی توپ را به مهدی قائدی رساند و قائدی هم دروازه امارات را باز کرد اما پرچم کمک داور بالا رفت.

دقیقه ۲۸: ارسال شماره ۸ امارات از روی سر مدافعان ایران و مهاجمان حریف گذشت و از کنار دروازه بیرانوند به اوت رفت.

 دقیقه ۲۷: علیرضا جهانبخش که تا دقیقه ۲۰ در جریان بازی ناپدید شده بود، در دقیقه ۲۶ بازی پس از آن که توپ را با استفاده از دست خود کنترل کرده و با صدای سوت داور بازی متوقف شد، با داد و فریاد به تصمیم داور اعتراض کرد و داور به او تذکر داد. یک دقیقه بعد امیر قلعه نویی به سوت داور معترض شد و این بار داور به سمت نیمکت ایران رفت و به سعید الهویی اعلام کرد در صورت تکرار اخطار می دهد!

دقیقه ۱۴: ارسال بلند از سمت راست، مهدی قائدی را روانه دروازه حریف کرد اما دروازه بان و کاپیتان امارات با خروج به موقع، راه را به روی قائدی بست.

دقیقه ۱۱: فرار از سمت راست باعث ایجاد موقعیت برای ایران شد اما شوت علیرضا جهانبخش از کنار دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۹: پاس تماشایی صالح حردانی در موقعیت تک به تک به مهدی طارمی رسید اما کنترل طارمی بد بود و بهترین بخت گلزنی ایران هدر رفت.

دقیقه ۶: اولین کرنر بازی را اماراتی ها زدند که مدافعان ایران توپ را دفع کردند.

دقیقه ۴: اولین هجوم تیم ملی؛ توپ قائدی به مهدی طارمی نرسید و اولین موقعیت ایران از دست رفت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn