کد خبر : 77511
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

مهران مدیری با سریالی جدید به تلویزیون بازمی‌گردد

مهران مدیری با سریالی جدید به تلویزیون بازمی‌گردد

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری خوش برای علاقه‌مندان به آثار مهران مدیری، مدیر شبکه نسیم از توافق با این هنرمند برای ساخت یک سریال جدید در تلویزیون خبر داد. توافق برای ساخت سریال جدید این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مدتی است بحث‌های زیادی پیرامون بازگشت مدیری به تلویزیون و سرنوشت برنامه

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری خوش برای علاقه‌مندان به آثار مهران مدیری، مدیر شبکه نسیم از توافق با این هنرمند برای ساخت یک سریال جدید در تلویزیون خبر داد.

توافق برای ساخت سریال جدید

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مدتی است بحث‌های زیادی پیرامون بازگشت مدیری به تلویزیون و سرنوشت برنامه محبوبش «دورهمی» مطرح شده است.

مدیر شبکه نسیم در این باره توضیح داد که مشکل برنامه «دورهمی» به خود مهران مدیری ارتباطی ندارد و بیشتر به یک مساله اداری با تهیه‌کننده مربوط می‌شود. با این حال، وی تاکید کرد که در صورت حل شدن این مشکل، امکان پخش فصل پنجم این برنامه وجود دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از شروط پخش برنامه «اُسکار» در شبکه نمایش خانگی، ساخت یک سریال جدید توسط مهران مدیری برای تلویزیون در نیمه دوم سال جاری بوده است.

با توجه به این خبر، به نظر می‌رسد که مخاطبان تلویزیون در آینده نزدیک شاهد حضور مجدد مهران مدیری با یک اثر طنز جدید باشند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn