کد خبر : 77565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۲۷

خبر مهمی که به متقاضیان این محصول ایران خودرو رسید

خبر مهمی که به متقاضیان این محصول ایران خودرو رسید

به گزارش ساناپرس، هایما S۷ پلاس از طرح پیش فروش ایران خودرو غیب شد. آبی‌های جاده مخصوص بعد از نهایی شدن نتایج قرعه‌کشی برای مقاضیان عادی نسبت به اعلام زمان تحویل خودروهای پیش فروش در قالب جداول زمانی اقدام کردند. بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، جداول زمانی ایران خودرو برای واگذاری محصولات پیش فروش شده نشان می‌دهد

به گزارش ساناپرس، هایما S۷ پلاس از طرح پیش فروش ایران خودرو غیب شد. آبی‌های جاده مخصوص بعد از نهایی شدن نتایج قرعه‌کشی برای مقاضیان عادی نسبت به اعلام زمان تحویل خودروهای پیش فروش در قالب جداول زمانی اقدام کردند. بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، جداول زمانی ایران خودرو برای واگذاری محصولات پیش فروش شده نشان می‌دهد این خودروساز قصد دارد تا خودروهایی که از مسیر پیش فروش در دسترس متقاضیان قرار داده است را در زمستان ۱۴۰۳ با توجه به اولویت‌های قرعه کشی برای مشتریان فاکتور کند.

ایران خودرویی‌ها خودروهای پیش فروش شده را در سه بازه زمانی دی، بهمن و اسفند سال جاری براساس اولویت به مشتریان تحویل می‌دهند. اما در هیچ یک از سه بازه زمانی اعلام شده خبری از واگذاری هایما S۷ نیست. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در جدیدترین طرح فروش خود در مجموع ۴۰۰ دستگاه هایما S۷ را در تیررس انتخاب متقاضیان قرار داد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn