کد خبر : 77614
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۵۹

لبنیات گران شد؟

لبنیات گران شد؟

 مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی با بیان اینکه قیمت شیرخام تغییر نکرده است، گفت: در سال جدید تاکنون کالاهای تنظیم بازار بخش لبنیات افزایش قیمت نداشته و در صورت افزایش تخلف بوده و برخورد می‌شود.   مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: در سال جدید تاکنون

 مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی با بیان اینکه قیمت شیرخام تغییر نکرده است، گفت: در سال جدید تاکنون کالاهای تنظیم بازار بخش لبنیات افزایش قیمت نداشته و در صورت افزایش تخلف بوده و برخورد می‌شود.

 

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: در سال جدید تاکنون کالاهای تنظیم بازار در حوزه لبنیات افزایش قیمتی نداشته‌اند.

 

وی افزود: اگر تولیدکننده‌ای مبادرت به افزایش قیمت کرده باشد تخلف بوده و بازرسان ورود کرده و برخورد می‌شود.

 

این مسئول دولتی تصریح کرد: ۴ قلم فرآورده لبنی که مشمول قیمت گذاری تنظیم بازار می‌شوند؛ پنیر ۴۰۰ گرمی UF، ماست دبه ۲.۵ کیلو گرمی، شیر یک لیتری کم چرب و شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی است. سایر اقلام هم بر اساس عرضه و تقاضا و بر اساس فرمولی که سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده دارد، نرخ گذاری می‌شوند.

 

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به این پرسش که آیا شیر خام درب دامداری‌ها افزایش قیمت داشته است، گفت: تغییری در قیمت شیر خام هم نداشته‌ایم.

 

گفتنی است؛ بر اساس مصوبه سال گذشته هر کیلو گرم شیر خام درب دامداری‌ها به مبلغ ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn