کد خبر : 77621
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۰۷

دو بازیگر سریال از سرنوشت در یک قاب ؛ سوپرایزی برای دنبال‌کنندگان

دو بازیگر سریال از سرنوشت در یک قاب ؛ سوپرایزی برای دنبال‌کنندگان

به گزارش بازیگر 360 ، عاشقان سریال «از سرنوشت» در شوک هستند! دارا حیایی و کیسان دیباج، دو ستاره این سریال محبوب، در یک عکس سلفی جدید کنار هم دیده شدند. این بار اما یک مهمان ویژه هم به جمع آن‌ها اضافه شده است: برادر کیسان دیباج! در این عکس صمیمی که به تازگی در

به گزارش بازیگر 360 ، عاشقان سریال «از سرنوشت» در شوک هستند! دارا حیایی و کیسان دیباج، دو ستاره این سریال محبوب، در یک عکس سلفی جدید کنار هم دیده شدند. این بار اما یک مهمان ویژه هم به جمع آن‌ها اضافه شده است: برادر کیسان دیباج!

در این عکس صمیمی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، دارا حیایی، کیسان دیباج و برادرش، پیام دیباج، با لبخندی گرم به دوربین نگاه می‌کنند. شباهت ظاهری پیام دیباج به کیسان دیباج، یکی از نکات جالب توجه این عکس است.

کیسان دیباج؛ از پیانو تا بازیگری

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کیسان دیباج، بازیگر نقش سهراب در سریال «از سرنوشت»، فعالیت هنری خود را با نواختن پیانو آغاز کرده است. اما علاقه او به بازیگری باعث شد تا مدتی را در تئاتر به روی صحنه برود. سریال «از سرنوشت» اولین تجربه بازیگری او بود که با موفقیت چشمگیری همراه شد و او را به یکی از بازیگران محبوب جوان تبدیل کرد.

سریال جدید کیسان دیباج؛ گردن زنی

کیسان دیباج در حال حاضر مشغول بازی در سریال جدیدی به نام «گردن زنی» است. این سریال در ژانر جنایی و درام ساخته شده و به زودی از پلتفرم فیلم‌نت پخش خواهد شد. در این سریال بازیگرانی همچون الیکا ناصری، سمیرا حسن پور و … نیز حضور دارند.

 

ه

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn