کد خبر : 77663
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۰۴

تیم ملی با قلعه نویی سنت‌شکنی نکرد/ باز هم کمک‌داور ویدیویی، باز هم پنالتی، باز هم گل مردود!

تیم ملی با قلعه نویی سنت‌شکنی نکرد/ باز هم کمک‌داور ویدیویی، باز هم پنالتی، باز هم گل مردود!

به گزارش خبرورزشی، ایران و امارات آخرین بار ۸ ماه قبل در سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در بازی آخر مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در قطر به مصاف هم رفتند. ایران آن مسابقه را با نتیجه ۲-۱ برد و با ۹ امتیاز به عنوان صدر نشین به مرحله بعدی رفت. در ادامه هم که

به گزارش خبرورزشی، ایران و امارات آخرین بار ۸ ماه قبل در سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در بازی آخر مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در قطر به مصاف هم رفتند. ایران آن مسابقه را با نتیجه ۲-۱ برد و با ۹ امتیاز به عنوان صدر نشین به مرحله بعدی رفت. در ادامه هم که به یاد داریم تیم ما تا نیمه نهایی بالا آمد و در نهایت به قطر باخت….

اتفاقاتی که در مسابقه سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در شهر العین افتاد، به شکلی جالب تکرار اتفاقات همان مسابقه بود. آن روز تیم کشورمان ۵ بار تور دروازه امارات را لرزاند اما گل‌های علی قلی‌زاده، سردار آزمون و محمد محبی توسط کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد.

آن روز امارات به خاطر سهل انگاری حسین کنعانی زادگان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما علیرضا بیرانوند با رشادت این پنالتی را گرفت. آن لحظات بازی ۲-۱ بود و چه بسا اگر پنالتی گل می‌شد، مسیر مسابقه تغییر می‌کرد.

اما به شکلی جالب امشب نیز تیم ملی ما در دقیقه ۳۲ توسط مهدی طارمی به گل رسید، گلی که توسط کمک داور ویدیویی آفساید اعلام شد و به شکلی جالب‌تر باز هم در نیمه دوم داور سوت پنالتی زد! اما در بازبینی ویدیویی صحنه نظرش را تغییر داد وگرنه باز هم پنالتی نصیب امارات می‌شد!

طارمی زننده هر چهارگل ما در سه بازی اخیر برابر امارات (رفت و برگشت مقدماتی ۲۰۲۲ که ایران یک بر صفر برد و برد ۲-۱ جام ملت‌ها) بازهم گل زد اما این بار گل او حساب نشد!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn