کد خبر : 77765
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

بیوگرافی و زندگی خصوصی پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی

بیوگرافی و زندگی خصوصی پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی

پاشا رستمی از تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و با سریال «لحظه گرگ و میش» در 34 سالگی به اوج شهرت رسید. در سال 1381 وقتی 18 ساله بود همزمان با ورود به دانشگاه، دوره بازیگری را در کلاس های «امین تارخ» گذراند سپس بصورت حرفه ای وارد تئاتر شد. اولین بار در سال

پاشا رستمی از تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و با سریال «لحظه گرگ و میش» در 34 سالگی به اوج شهرت رسید. در سال 1381 وقتی 18 ساله بود همزمان با ورود به دانشگاه، دوره بازیگری را در کلاس های «امین تارخ» گذراند سپس بصورت حرفه ای وارد تئاتر شد. اولین بار در سال 1386 وقتی 23 ساله بود با سریال «اغما» وارد قاب تلویزیون شد سپس در مجموعه «همه بچه های من» مرضیه برومند و مسعود فروتن حضور داشت. سال 1388 دوران پرکاری را تجربه کرد، ابتدا در فیلم تلویزیونی «اشک انار» برای شبکه چهار حضور داشت سپس در سریال «طبقه سوم» تجربه متفاوتی را بدست آورد. در نهایت سال 1397 با سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در نقش «حامد شریف» چهره اش به شهرت رسید.

او بعد از سریال لحظه گرگ و میش در سریال برف بی صدا میبارد نیز خوش درخشید و بعد آن در سریال نمایش خانگی دفتریادداشت درکنار رضا عطاران و سوگل خلیق بازی کرد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn