کد خبر : 78096
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

فرو رفتن سمند به کف پارکینگ ساختمان مسکونی +عکس

فرو رفتن سمند به کف پارکینگ ساختمان مسکونی +عکس

به گزارش پارسینه؛ صبح امروز ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از فروریزش ناگهانی کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی و فرورفتن سواری سمند به داخل آن خبر دادند. در همین راستا نیز ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۴ را در ساعت ۸:۲۰ صبح امروز به

به گزارش پارسینه؛ صبح امروز ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از فروریزش ناگهانی کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی و فرورفتن سواری سمند به داخل آن خبر دادند. در همین راستا نیز ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۴ را در ساعت ۸:۲۰ صبح امروز به محل حادثه واقع در بلوار اصلی تهرانسر اعزام کرد.

 با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که شکستگی لوله و نشتی آب موجب فروکش کف پارکینگ ساختمان مسکونی چهار طبقه شده و در پی آن یک دستگاه خودرو سواری سمند در گودال ایجاد شده، گرفتار شده است. در این شرایط آتش نشانان بلافاصله با کشیدن نوار هشدار و جلوگیری از رفت و آمد ساکنان ساختمان مسکونی، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص خودرو سواری را از داخل گودال خارج کرده و این وسیله نقلیه را به محلی امن انتقال دادند.

6092027


منبع:


فرارو

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn