کد خبر : 78472
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم «کلاغ» مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم «کلاغ» مشخص شد

به گزارش بازیگر 360 ، پس از اکران ناامیدکننده فیلم سینمایی «کلاغ» با بازی بیل اسکاشگورد، شرکت لاینزگیت تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و باکیفیت این فیلم را اعلام کرد. به گزارش کامینگ‌سون، نسخه دیجیتالی فیلم «کلاغ» در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. این در حالی است که

به گزارش بازیگر 360 ، پس از اکران ناامیدکننده فیلم سینمایی «کلاغ» با بازی بیل اسکاشگورد، شرکت لاینزگیت تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و باکیفیت این فیلم را اعلام کرد.

به گزارش کامینگ‌سون، نسخه دیجیتالی فیلم «کلاغ» در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. این در حالی است که فیلم مذکور با بودجه‌ای حدود ۵۰ میلیون دلاری تولید شده بود اما تنها توانست ۱۸.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

در این فیلم که بازسازی اثر کلاسیک سال ۱۹۹۴ است، بیل اسکاشگورد در نقش اریک دراون (کلاغ) ظاهر شده و بازیگرانی همچون اف‌کی‌ای توئیگز، ایزابلا وی، دنی هوستون و لائورا برن نیز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم برعهده روپرت سندرز بوده است.

فیلم «کلاغ» داستان مرد جوانی به نام اریک دراون را روایت می‌کند که پس از قتل، توسط یک کلاغ به زندگی بازمی‌گردد تا از قاتلان خود و عشقش انتقام بگیرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn