کد خبر : 78535
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

اجرای زنان در “جوکر” با آهنگ سندی، اینترنت را ترکاند!

اجرای زنان در “جوکر” با آهنگ سندی، اینترنت را ترکاند!

به گزارش بازیگر 360 ، زنان جوکر در اجرایی خاطره‌انگیز با آهنگ سندی درخشیدند. در یکی از قسمت‌های اخیر برنامه پرطرفدار جوکر به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی، شاهد اجرایی متفاوت و جذاب از سوی گروهی از شرکت‌کنندگان زن بودیم. این اجرا که با انتخاب آهنگ مشهور سندی همراه بود، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد

به گزارش بازیگر 360 ، زنان جوکر در اجرایی خاطره‌انگیز با آهنگ سندی درخشیدند.

در یکی از قسمت‌های اخیر برنامه پرطرفدار جوکر به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی، شاهد اجرایی متفاوت و جذاب از سوی گروهی از شرکت‌کنندگان زن بودیم. این اجرا که با انتخاب آهنگ مشهور سندی همراه بود، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو گردید.

در این بخش از برنامه، شرکت‌کنندگان زن با پوشیدن لباس‌های رنگارنگ و استفاده از ابزارهای موسیقی ساده، اجرایی شاد و پرانرژی را به نمایش گذاشتند. هماهنگی و انرژی مثبت این گروه، لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان برنامه رقم زد.

انتشار ویدئوی این اجرا در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های مثبت بسیاری را به همراه داشت. کاربران فضای مجازی، خلاقیت و جسارت شرکت‌کنندگان زن را ستودند و این اجرا را یکی از بهترین بخش‌های برنامه جوکر دانستند.

لازم به ذکر است که برنامه جوکر به دلیل رویکرد طنزآمیز و جذاب خود، توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. اجرای گروه زنان با آهنگ سندی نیز به عنوان یکی از نقاط عطف این برنامه به شمار می‌رود و نشان از خلاقیت و نوآوری سازندگان آن دارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn