کد خبر : 78546
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴

بازدید شوروم برند محبوب ژرمنی

بازدید شوروم برند محبوب ژرمنی

شوروم‌ها امروزه نقش مهمی در بازاریابی و آشنایی بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خودرو دارند. علاوه بر نمایش خودروهای مختلف، اکسسوری‌ها و لوازم جانبی همچون تیونینگ، پوشاک و لوازم یدکی از جمله مواردی هستند که در شوروم‌ها قابل مشاهده هستند. به گزارش پدال نیوز، به همین منظور به بازدید شوروم پرشیا خودرو واقع در ایران‌مال رفتیم تا

شوروم‌ها امروزه نقش مهمی در بازاریابی و آشنایی بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خودرو دارند. علاوه بر نمایش خودروهای مختلف، اکسسوری‌ها و لوازم جانبی همچون تیونینگ، پوشاک و لوازم یدکی از جمله مواردی هستند که در شوروم‌ها قابل مشاهده هستند.

به گزارش پدال نیوز، به همین منظور به بازدید شوروم پرشیا خودرو واقع در ایران‌مال رفتیم تا محیط این مجموعه را مورد بررسی قرار بدهیم.

حضور اولین نسل سری 5
بی‌ام‌و برند محبوب در تمام دنیا است و ایران از این قائده مستثنی نیست. شاید نسخه‌های کلاسیک مرسدس بنز حضور فعال‌تری در گذشته در ایران داشتند اما برخی مدل‌های بی‌ام‌و هم طرفداران خاص خودشان را دارند. خودروهایی همچون 2002، اولین نسل سری 3 (E21)، سری 3 (E30) و سری 7 (E38) اما خودروی مورد نظر ما هیچکدام از این خودروها نیست. اولین نسل سری 5 که با کد اتاق E12 شناخته می‌شود. این خودرو در ایران بیشتر با نام 518 شناخته می‌شود و با طیف رنگی جذابش در آن زمان‌ها، خیابان‌ها را زیباتر جلوه می‌داد.
عدد اول از سمت چپ در BMW نشان‌دهنده سری مدل و دو عدد بعدی نشان‌‎دهنده حجم موتور است. به طور مثال 518 یعنی سری 5 که مجهز به موتور 4 سیلندر 1800 سی‌سی 8 سوپاپ است و قدرتی در حدود 90 اسب‌بخار را در اختیار گیربکس 4 سرعته قرار می‌دهد. ترمزها در جلو دیسکی و در عقب کاسه‌ای هستند. اتاق جادار، طراحی خاطره‌انگیز و موتور کم استهلاک از مزایای 518 است. 518 در ایران بیشتر با رنگ سبزی انگوری شناخته می‌شود.

شاسی بلند صفر آفرودی
در بازار پر فراز فرود کشور خرید شاسی بلندی که مناسب آفرود باشد کاری بس دشوار است. در میان گزینه‌های صفر کیلومتر هم تعداد خودروی آفرودی تمام عیار کمتر از انگشتان یک دست است. در این میان گروه PGM ( Persia Mobility Group) دست به تولید و عرضه یک شاسی بلند تمام عیار زده و نیسان ترا را به خط تولید خود آورده است.
نیسان ترا یک شاسی بلند شاسی مستقل است که در کنار تجهیزات مناسب آفرودی، به موتور قدرتمندی مجهز شده که 1997 سی‌سی حجم دارد. موتور 4K31 میتسوبیشی که به فناوری‌‎های T-GDI (توربوشارژ با پاشش مستقیم سوخت) و اویل پمپ دبی متغیر مجهز است. حداکثر قدرت این موتور 228 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن 360 نیو‌تن‌متر است که تمامی این نیرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می‌شود.
وجود آپشن‌هایی همچون قفل دیفرانسیل عقب، قفل دیفرانسیل مرکزی، حالت‌‌های مختلف دیفرانسیل(4H – 4L – 2H) و حالت U-TURN سبب شده تا این خودرو در بحث آپشن‌های آفرودی بتواند از گزینه‌های مطئمن ارزیابی شود.

اکتان‌های Persia Sign
اکثر خودروهای امروزی همچون خودروهای BMW به دلایل مختلف همچون کاهش مصرف سوخت، افزایش توان و کاهش آلایندگی، به پیشرانه‌‎های توربوشارژ مجهز شده‌اند. این اتفاق در نوع خود سبب شده تا خودروها شتاب و توان بالاتری را در اختیار راننده قرار دهند. اما مشکل از آنجایی شروع می‌شود که این موتورها نیاز به سوخت مرغوب دارند و در کشور ما به دلایل متعدد سوخت با کیفیت وجود ندارد. پیشنهاد شرکت‌ها و تعمیرکاران استفاده از بنزین سوپر است اما اکثر اوقات این مدل بنزین هم کمیاب می‌شود. راهکار چیست؟ استفاده از اکتان بوسترهای اورجینال. شرکت پرشیا خودرو برای مالکان، اکتان Persia Sign را پیشنهاد می‌کند که اتفاقا تاییده خود شرکت را دارد و از اکتان‌های تقلبی موجود در بازار بسیار قابل اطمینان‌تر است.

اکسسوری‌ها و تجهیزات
معمولا صاحبان خودروهای لوکس خیلی علاقه‌مند به خرید اکسسوری و تجهیزات با برند خودروهای خودشان هستند. شرکت‌ها برای این دسته از مشتریان، تجهیزات را با لوگو یا نمادی از برند خودرو آماده کرده و در شوروم‌ها به نمایش می‌گذارند تا مشتریان موردنظر اقدام به خرید محصول کنند.
شرکت پرشیا خودرو در شوروم ایران‌مال، تجهیزاتی همچون: پوشاک، کیف، کوله، ماگ و جاسوئیچی را با برند بی‌ام‌و به مشتریان عرضه می‌کند. در کنار اینها تجهیزاتی برای ظاهر خودروها همانند: کیت اسپرت بدنه، کیت اگزوز، چراغ‌های مدل بالایی و کاور بدنه از این دست تجهیزات هستند. علاوه بر این کیت‌های چیپ تیونینگ هم در این شوروم موجود است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn