کد خبر : 78579
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

موافقت فدراسیون فوتبال برای افزایش سقف بودجه نمایندگان آسیا

موافقت فدراسیون فوتبال برای افزایش سقف بودجه نمایندگان آسیا

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با افزایش سقف بودجه نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی موافقت کرد. در حالی که در چند ماه گذشته با افزایش بودجه تیم‌ها مخالفت شد، اما شنیده می‌شود که  فدراسیون فوتبال توانسته  موافقت  اعضای هیئت رئیسه را به دست آورد و بودجه ۴ تیم ایران در آسیا را افزایش داده است.  

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با افزایش سقف بودجه نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی موافقت کرد.

در حالی که در چند ماه گذشته با افزایش بودجه تیم‌ها مخالفت شد، اما شنیده می‌شود که  فدراسیون فوتبال توانسته  موافقت  اعضای هیئت رئیسه را به دست آورد و بودجه ۴ تیم ایران در آسیا را افزایش داده است.  

بر این اساس بودجه پرسپولیس و استقلال نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا یک و نیم میلیون دلار و بودجه سپاهان و تراکتور نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیای ۲ به مبلغ یک میلیون دلار افزایش یافت.

همچنین مهلت ثبت نام بازیکنان و باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا امشب به پایان خواهد رسید. براین اساس مشکل بزرگ باشگاه های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان حل شد.

البته  این موضوع باید به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون برسد که این اتفاق با توجه به عدم برگزاری جلسه رخ نداده، اما فدراسیون نظر اعضای هیئت رئیسه را در این باره پرسیده که اکثریت آنها به این افزایش بودجه رای مثبت دادند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn