کد خبر : 78606
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۴۴

فصل دوم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به ۴۰ میلیون بیننده رسید

فصل دوم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به ۴۰ میلیون بیننده رسید

به گزارش بازیگر 360 ، آمازون اخیراً آمار تماشای ۱۱ روز ابتدایی فصل دوم سریال پرهزینه «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، بیش از ۴۰ میلیون بیننده در سراسر جهان قسمت‌های ابتدایی این فصل را تماشا کرده‌اند. با این حال، آمازون جزئیات بیشتری در مورد نحوه محاسبه این آمار ارائه

به گزارش بازیگر 360 ، آمازون اخیراً آمار تماشای ۱۱ روز ابتدایی فصل دوم سریال پرهزینه «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، بیش از ۴۰ میلیون بیننده در سراسر جهان قسمت‌های ابتدایی این فصل را تماشا کرده‌اند.

با این حال، آمازون جزئیات بیشتری در مورد نحوه محاسبه این آمار ارائه نداده است. مشخص نیست که هر یک از ۴۰ میلیون بیننده تمام ۴ قسمت منتشر شده را تماشا کرده‌اند یا اینکه این رقم نشان‌دهنده مجموع تماشای قسمت‌ها توسط مخاطبان مختلف است.

با وجود این ابهامات، آمار اعلام شده برای فصل دوم «حلقه‌های قدرت» تقریباً مشابه فصل اول این سریال است که در روز اول پخش به ۲۵ میلیون بیننده دست یافت.

مقایسه با دیگر سریال‌های آمازون:

آمازون پیش‌تر اعلام کرده بود که سریال «Fallout» در ۱۶ روز ابتدایی پخش به ۶۵ میلیون بیننده رسیده است. همچنین، فصل چهارم سریال «The Boys» در ۳۹ روز به ۵۵ میلیون بیننده دست یافت. با توجه به این آمار، می‌توان گفت که سریال‌های «Fallout» و «The Boys» استقبال بیشتری نسبت به «حلقه‌های قدرت» داشته‌اند.

با این حال، آمازون تأیید کرده است که فصل دوم «حلقه‌های قدرت» پس از سریال‌های «Fallout» و فصل دوم «Reacher» در بین ۵ سریال پرطرفدار این پلتفرم قرار دارد.

ادامه داستان:

قسمت پنجم فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» این هفته از آمازون پرایم پخش خواهد شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn