کد خبر : 78706
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۱۲

بازیکنان تیم ملی از روی شکم سیری بازی می‌کنند

بازیکنان تیم ملی از روی شکم سیری بازی می‌کنند

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد تیم ملی در تقابل با امارات اظهار کرد: از لحاظ تیمی بخواهیم در نظر بگیریم تیم ملی عملکرد خوبی داشت و مشکل تاکتیکی در تیم وجود نداشت و به خوبی حریف را کنترل کردیم و لایه‌های دفاعی را دور زدیم و موقعیت سازی کردیم

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد تیم ملی در تقابل با امارات اظهار کرد: از لحاظ تیمی بخواهیم در نظر بگیریم تیم ملی عملکرد خوبی داشت و مشکل تاکتیکی در تیم وجود نداشت و به خوبی حریف را کنترل کردیم و لایه‌های دفاعی را دور زدیم و موقعیت سازی کردیم ولی از لحاظ فردی باید بگویم کار تیم ملی افتضاح بود. 

وی افزود: به جز مهدی قایدی و ۲-۳ بازیکن دیگر، سایر نفرات در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند. خصوصاً ستاره‌های تیم ملی که انتظار بیشتری از آنها می‌رود و باید در بازی‌های این چنینی بار تیم را به دوش بکشند و به اصطلاح کار را در بیاورند. ولی ظاهراً برخی از این آقایان از روی شکم سیری برای تیم ملی بازی می‌کنند و خیلی خودشان را به آب و آتش نمی‌زنند. اگر واقعاً این بازیکنان علاقه‌ای به حضور در تیم ملی ندارند خب خیلی راحت خداحافظی کنند و جا را به جوان‌ترها بدهند تا الان که فرصتش فراهم است نفرات جدید اضافه شده و در تیم جا بیافتند تا در جام جهانی از آنها بهره‌برداری شود. 

پیشکسوت فوتبال با اشاره به عملکرد کادرفنی تیم ملی هم توضیح داد: قلعه‌نویی مربی با تجربه‌ای است ولی کاری از دست او در این خصوص بر نمی‌آید. فکر کنید یکی از این ابرستاره‌ها را بیرون بگذارد و خدای ناکرده یک بازی نتیجه نگیرد ببینید چه بلایی سر او می‌آورند. در ایران ما همه در صحبت جوان‌گرایی را دوست داریم ولی حاضر نیستیم بابتش هزینه بدهیم و همه هزینه‌های آن روی دوش سرمربی تیم ملی است و او هم مجبور است در کنار تغییر نسل، نتیجه‌گرایی را هم مدنظر قرار دهد. همانطور که گفتم تیم ملی مشکل تاکتیکی نداشت و تیمی که می‌تواند مقابل امارات در خاک این کشور ۴-۵ موقعیت ۱۰۰ درصد گل ایجاد کند عملکردش بد نبوده است. اینکه بازیکن دروازه خالی را از ۵ قدمی به بیرون می‌زند مشکل از سرمربی نیست. 

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn