کد خبر : 78808
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

انفجار مهیب در خرم‌آباد

انفجار مهیب در خرم‌آباد

بازدید:۱۲۶ صد آنلاین | سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد، گفت: در این حادثه طبقه دوم یک ساختمان مسکونی دو طبقه دچار انفجار و بخش عمده ساختمان تخریب شده بود که با حضور آتش‌نشانان محل حادثه امن شد. به گزارش صد آنلاین، سجاد نعمتی از مصدومیت دو نفر در انفجار یک واحد

انفجار مهیب در خرم‌آباد

بازدید:۱۲۶

صد آنلاین | سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد، گفت: در این حادثه طبقه دوم یک ساختمان مسکونی دو طبقه دچار انفجار و بخش عمده ساختمان تخریب شده بود که با حضور آتش‌نشانان محل حادثه امن شد.

به گزارش صد آنلاین، سجاد نعمتی از مصدومیت دو نفر در انفجار یک واحد مسکونی خبر داد.

 وی در خصوص جزییات این حادثه بیان کرد: ساعت ۰۶:۴۰ صبح امروز سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ و چهار را به محل حادثه اعزام کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه طبقه دوم یک ساختمان مسکونی دو طبقه دچار انفجار و بخش عمده ساختمان تخریب شده بود که با حضور آتش‌نشانان محل حادثه امن شد و اقدامات لازم جهت جلوگیری از حریق احتمالی، ریزش آوار و ایمن سازی ساختمان‌های همجوار که دچار خسارت شده بودند انجام پذیرفت.

نعمتی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین ساختمان و یک نفر دیگر از ساختمان همجوار دچار مصدومیت شده بودند که توسط آمبولانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند و علت نیز توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

مهر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn