کد خبر : 78831
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

تصادف در محور ایلام-سرابله ۳ نفر را به کام مرگ فرستاد

تصادف در محور ایلام-سرابله ۳ نفر را به کام مرگ فرستاد

سرهنگ ابوالفضل کهزادی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف مابین یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه اتوبوس در محور سرابله به ایلام محدوده پل ۹ دی کارشناسان پلیس راه وعوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: با


سرهنگ ابوالفضل کهزادی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف مابین یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه اتوبوس در محور سرابله به ایلام محدوده پل ۹ دی کارشناسان پلیس راه وعوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری پژو به علت عدم توجه به جلوناشی از خستگی و خواب آلودگی با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده است.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: در اثر این حادثه متأسفانه ۳ نفر در دم کشته شده که همگی سرنشین سواری پژو بوده و تمامی سرنشینان اتوبوس سالم هستند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف بی مبالاتی سواری پژو به علت خستگی و خواب آلودگی نسبت به اتوبوس تشخیص داده شده است.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn