کد خبر : 78938
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵

جزئیات قطع بیمه کارگران – ساناپرس

جزئیات قطع بیمه کارگران – ساناپرس

به گزارش . ساناپرس، سید محمد بحرینیان، صنعتگر و پژوهشگر توسعه گفت: در دو، سه ماه گذشته، سازمان تامین اجتماعی، در اقدامی غیراخلاقی و غیرقانونی، به محض اینکه دو یا سه روز، پرداختی که باید کارفرما‌ها به بیمه داشته باشند، دیرتر پرداخت می‌شود، خدمات بیمه درمان کارگران شریف و زحمتکش صنعت را قطع می‌کند. جزئیات قطع

به گزارش ساناپرس، سید محمد بحرینیان، صنعتگر و پژوهشگر توسعه گفت: در دو، سه ماه گذشته، سازمان تامین اجتماعی، در اقدامی غیراخلاقی و غیرقانونی، به محض اینکه دو یا سه روز، پرداختی که باید کارفرما‌ها به بیمه داشته باشند، دیرتر پرداخت می‌شود، خدمات بیمه درمان کارگران شریف و زحمتکش صنعت را قطع می‌کند.

جزئیات قطع بیمه کارگران

وی افزود: کارگرانی داریم که خودشان یا افراد خانواده شان در بیمارستان بوده اند و بیمه شان قطع شده است. انسولین تزریق می‌کنند و یا زن سرپرست خانوار است و بیمه‌شان قطع شده! حقوق این کارگران مظلوم را با تاخیر می‌دهیم و در مقابل آن‌ها شرمنده هم هستیم، اما در سوی دیگر، سازمان تامین اجتماعی هم بیمه درمانشان را قطع می‌کند.

بیمه

بیمه

بحریناین ادامه داد: کارفرما، که در نهایت حقوق و کمک هزینه برای درمان را با جریمه پرداخت می‌کند، چرا دیگر بیمه درمان کارگر را قطع می‌کنید؟!

وی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی، حق ندارد در فاصله تاخیری که ایجاد می‌شود، حقوق کارگران را قطع کند. این برخلاف قانون است.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn