کد خبر : 79000
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

ژوائو: بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار است

ژوائو: بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار است

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستنش به این تیم توضیحاتی را بیان کرد. لوکاس ژوائو مهاجم جدید تیم فوتبال رسپولیس درباره دلایل حضورش در این تیم اظهار کرد:  پرسپولیس را به این دلیل انتخاب کردم که می‌دانم چه باشگاه بزرگی است و  در این چند سال افتخارات متعددی کسب کرده است. مطمئناً باشگاهی که

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستنش به این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

لوکاس ژوائو مهاجم جدید تیم فوتبال رسپولیس درباره دلایل حضورش در این تیم اظهار کرد:  پرسپولیس را به این دلیل انتخاب کردم که می‌دانم چه باشگاه بزرگی است و  در این چند سال افتخارات متعددی کسب کرده است. مطمئناً باشگاهی که برنامه‌های متعدد و بزرگی  برای خودش دارد از جمله لیگ نخبگان آسیا، می‌تواند برای هر بازیکنی جذاب باشد. می‌دانم که این تیم  پایگاه هواداری بزرگی دارد و این افتخاری است که در تیم بزرگ پرسپولیس قرار است بازی کنم.

او درباره اینکه شناختی از گاریدو دارد، گفت:  متاسفانه در این چند روز به خاطر برنامه سنگینی که داشتم صحبتی با  گاریدو نداشتم، اما فردا زمان خوبی است که در مورد کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم و از لحاظ فنی  با هم صحبت‌هایی کنیم.  

ژوائو درباره اینکه بازی‌های تیم پرسپولیس را دیده است، گفت: بازی قبل را که پرسپولیس ۲ بر صفر برد دیدم  و شرایط این تیم را به خوبی می‌دانم.  

او درباره وضعیت آماده سازی اش بیان کرد:  تمریناتم را داشتم و سعی کردم خودم را آماده نگه دارم.   البته تمرین با تیم نداشتم و سعی می‌کنم در این چند روز با تیم به هماهنگی برسم.  

مهاجم جدید پرسپولیس درباره اینکه او  در تیم‌های انگلیسی عملکرد خوبی داشت، اما  در تیم ام صلال نتوانست خوب ظاهر شود، گفت:  شرایط در اُم‌صلال فرق می‌کرد، اما من همان بازیکن با همان کیفیت هستم.   اینجا یک داستان دیگر است و امیدوارم یک داستان جدید برای خودم بنویسم.  

او درباره اینکه کشور ایران را چطور دیده است، گفت:  هنوز چیز زیادی از ایران نمی‌دانم، چون دیشب رسیدم، اما شنیده‌ام که مردم مهمان‌نوازی دارد و خونگرم هستند و دوست دارم بیشتر با مردم ایران آشنا شوم.  

ژوائو درباره اینکه چه شماره‌ای قرار است بپوشد، گفت: دوست داشتم شماره دیگری داشته باشم، اما شماره پیراهنم را ۳۱ انتخاب کردم.  

ژوائو  درباره اینکه احتمال دارد که او مقابل الاهلی هم بازی کند، گفت:  فردا سر تمرین می‌روم و مربی تصمیم می‌گیرد که با تیم باشم یا خیر.

او درباره اینکه قبل از اینکه پرسپولیس بیاید، پیشنهاداتی داشته است، گفت: بله، چند پیشنهاد از پرتغال، برزیل، عربستان و چند کشور اروپایی داشتم، اما منتظر بهترین پیشنهاد بودم.   امیدوارم اینجا بهترین اتفاق برایم بیفتد.

مهاجم جدید پرسپولیس چه  قولی به هواداران می‌دهد، گفت: تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که سخت تلاش کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم گلزنی کنم.  

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn