کد خبر : 79095
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

ایران میزبان رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام شد

ایران میزبان رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام شد

عبدالمهدی نصیرزاده در نشستی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در جزیره کیش، اظهار داشت: در شرایطی موفق به کسب این میزبانی شدیم که کشورهایی همچون چک و عربستان تلاش‌های بسیاری برای به دست آوردن این میزبانی انجام داده بودند. وی با تشکر از تلاش‌های وزارت امور خارجه و وزیر ورزش و جوانان در


عبدالمهدی نصیرزاده در نشستی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در جزیره کیش، اظهار داشت: در شرایطی موفق به کسب این میزبانی شدیم که کشورهایی همچون چک و عربستان تلاش‌های بسیاری برای به دست آوردن این میزبانی انجام داده بودند.

وی با تشکر از تلاش‌های وزارت امور خارجه و وزیر ورزش و جوانان در کسب این میزبانی ، خاطرنشان کرد: این میزبانی از چندین جهت حائز اهمیت است که از جمله مهمترین آن غلبه بر تصویرسازی مغرضانه و اشتباه از ایران در سطح جهانی است.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه رقابت‌های جهانی پرورش اندام به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود، گفت: جزیره کیش از امکانات ورزشی بسیار خوب و استاندارد جهانی برخوردار است و فضاهای اقامتی آن نیز در حد استانداردهای بین‌المللی می‌باشد.

نصیرزاده تصریح کرد: تنها دغدغه ما در این میزبانی مباحث مربوط به پرواز بود که با برقراری پروازهای فلای دبی و اتصال به خط پرواز جهانی، این دغدغه برطرف شد.

وی متوسط هزینه حضور یک ورزشکار خارجی برای حضور در مسابقات جهانی پرورش اندام کیش را 3 هزار دلار اعلام کرد و گفت: می‌توان با یک برنامه ریزی محلی، صنعت گردشگری این جزیره را با میزبانی از رویدادهای بین‌المللی متحول کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: حدود یک هزار ورزشکار از سراسر جهان برای حضور در تورنمنت جهانی پرورش اندام به جزیره کیش سفر می‌کنند و تاکنون حضور ورزشکارانی از 62 کشور جهان قطعی شده و پیش بینی می‌شود که این رقم به 78 کشور افزایش یابد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn