کد خبر : 79115
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

توهین زشت به رتبه 1 کنکور تجربی در فضای مجازی/ واکنش بهنوش بختیاری! + عکس

توهین زشت به رتبه 1 کنکور تجربی در فضای مجازی/ واکنش بهنوش بختیاری! + عکس

به گزارش پارسینه پلاس، پس از اعلام نتایج کنکور تصویری از رتبه اول کنکور تجربی صبا معصوم نیا منتشر شد و بسیاری از کاربران فعال مجازی در تحسین او استوری هایی را منتشر کردند. بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری از توهین زشت یک بلاگر به صبا معصوم نیا دختری که تصویرش در کنار تعداد زیادی

به گزارش پارسینه پلاس، پس از اعلام نتایج کنکور تصویری از رتبه اول کنکور تجربی صبا معصوم نیا منتشر شد و بسیاری از کاربران فعال مجازی در تحسین او استوری هایی را منتشر کردند. بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری از توهین زشت یک بلاگر به صبا معصوم نیا دختری که تصویرش در کنار تعداد زیادی کتاب پربازدید شد، خبر داد و برای تفکر زشت خانم بلاگر اظهار تاسف نمود.

چندین سال است که شاهد ظهور فعالیت‌های افرادی در قالب بلاگر و اینفلوئنسر در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستیم، برخی از بلگرها هیچ هنری نداشته و با به نمایش گذاشتن زندگی های بی عیب و نقص و اظهار نظر و پرداختن به موضوع روز جامعه تلاش می‌کنند که شهرت به دست بیاورند و دنبال‌کننده پیدا کنند.

یکی از همین بلاگرها عکسی از صبا معصوم نیا را منتشر و عنوان نموده بود که دخترهای زشت محکوم به موفقیت هستند. برخی از این بلاگرها که سیرت نازیبایی دارند، زیبایی چهره خود را نیز مدیون انواع و اقسام جراحی ها و اقدامات زیبایی از بوتاکس و کاشت ابرو گرفته تا جراحی بینی و کاشت گونه و… هستند.

رتبه کنکور

توهین بلاگر به رتبه یک کنکور

داشتن چهره زیبا امتیاز محسوب نمی شود و باید بگوییم اندکی تفکر در صحبت کردن و داشتن سیرتی زیبا و تلاش برای رسیدن به خواسته ها و موفقیت ارزشمند است.

صبا معصوم نیا یکی از دانش آموزان نخبه کشوری است که کنکور ۱۴۰۳ را به بهترین نحو ممکن پشت سر گذاشت و توانسته با تلاش رتبه یک کنکور کشوری رشته تجربی را از آن خود کند.

منبع: نمناک

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn