کد خبر : 79124
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

همه بازیکنان خوب بوده و آماده مسابقات هستیم/ با برزیلی‌ها دیدار داشتم

همه بازیکنان خوب بوده و آماده مسابقات هستیم/ با برزیلی‌ها دیدار داشتم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انشالله اگر مشکلی پیش نیاید وضعیت همه بچه‌ها خوب است و آماده مسابقات هستیم. وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان در شهر بخارا که جهت برگزاری مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در آنجا حضور دارند اظهار داشت: خدا را شکر همه

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انشالله اگر مشکلی پیش نیاید وضعیت همه بچه‌ها خوب است و آماده مسابقات هستیم.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان در شهر بخارا که جهت برگزاری مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در آنجا حضور دارند اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است خیلی خوب. با پرواز چارتری یکساعته به شهر بخارا رسیدیم آنهم با زیارت آقا علی ابن موسی الرضا ع.

وی افزود: در حال حاضر در هتلی مستقر هستیم که همگرو‌ه‌هایمان فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم در این هتل حضور دارند. البته تیم ملی برزیل هم در این هتل حضور دارند که دیداری هم با این تیم داشتم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: روز گذشته سالنی را که در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند به ما ندادند و ما توانستیم در زمینی که در اختیار تیم تایلند بود با آنها تمرینی مشترک به حالت دوستانه که نصف زمین تحت اختیار ما بود، نزدیک به ده دقیقه هر دو تیم با هم کار‌های ترکیبی انجام دهیم.

وی گفت: قرار است امروز ساعت ۶ بعد از ظهر تمرینی داشته باشیم. خدا را شکر تیم در شرایط خوبی بسر می‌برد. قرار است امروز مسلم اولاد قباد بعد از چند روز مصدومیت به جمع ملی پوشان اضافه شود.

شمسایی فزود: طبق برنامه قرار است روز شنبه تمرینی در زمین اصلی داشته باشیم. سالن تمرینی با کف مسابقات کاملا تفاوت دارد، اما هیچ توجیهی نیست و ما ایرانیم و با تمام قدرت به مصاف رقبا می‌رویم و اگر انشالله آینده مشکلی پیش نیاید وضعیت همه بچه‌ها خوب است و آماده مسابقات هستند، انشالله آماده می‌شویم برای مسابقات.

منبع: پایگاه خبری ۲٠۲٠

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn